Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Пиво хочуть прибрати з екранів телевізорів

Пиво хочуть прибрати з екранів телевізорів
Фото: chernigivske.ua
Закон про обмеження реклами пива не дозволить пивоварням рекламувати продукцію увесь день та бути спонсором різних подій.

Відповідний законопроект у першому читанні прийняли депутати Верховної Ради України в четвер, 17 травня.

Парламентарі хочуть заборонити рекламу пива та напоїв, зроблених на його основі, по радіо та телебаченню з 6 години ранку до 24-ої.

Також пропонується заборонити рекламу пива, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів інтелектуальної власності, під якими випускається продукція пивоваріння, в усіх друкованих ЗМІ, крім спеціалізованих, а також використання для цього коштів зовнішньої і внутрішньої реклами.

Пивоварням також не можна буде спонсорувати  теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, під якими випускаються алкогольні напої.

Пиво знайде покупця

Як закон у такому вигляді вплине на продажі бурштинового напою сьогодні важко передбачити. Проте він буде вимушувати компанії знаходити нові варіанти реклами. Зокрема компанії почнуть активніше привертати увагу потенційного покупця на полицях в супермаркетах, кафе тощо. Що, своєю чергою, може спричинити подорожчання такої полички магазину.

Фото: bizlife.kz

"Те, що стимулювати продажі це не буде – це точно", - відзначив в коментарі iPress директор з маркетингу Першої Приватної Броварні Максим Васильєв.

"Це буде змушувати компанії знаходити інші методи і не завжди вони будуть адекватними. Будуть інші канали розміщення. Горілку нібито заборонили, але коли ви включаєте телевізор спонсорство різних марок видно протягом дня", - додав він.

За його словами, обмеження варто робити адекватними і такими, що відповідають сучасним трендам. Для прикладу в Європі, де зовнішня реклама практично заборонена в містах, дозволено спонсорство кінематографічних подій та музичних фестивалів пивними брендами.

Пивовари не самі

До остаточного прийняття закону ще є час, відповідно депутати ще мають змогу змінити деякі пункти. Передбачається, що до дискусії, крім пивоварів, долучаться ЗМІ. Реклама пива по телебаченню є однією з найбільш дохідних статей для телеканалів.

"Є ще телевізійні канали, для яких пивний бюджет є одним з провідних телевізійних бюджетів, який вкладається в рекламу. Телевізійні канали будуть також зацікавлені в тому, щоб пом’якшити позиції в законі", - зауважив Максим Васильєв.

За його словами, певні обмеження будуть прийняті, проте їх варто робити з відтермінуванням, щоб всі учасники ринку змогли підготуватися до нововведень.

Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс