RSS
СТАТТІ

Ветаран АТО заснував студію дизайну: "Найбільше у своїй роботі люблю спостерігати за емоціями замовника"

"Війна мені точно дала копняка. У мене завжди були думки про власну справу. Але був якийсь страх – втратити гроші, втрати справу. Я знав, що це відповідальність і чомусь хвилювався, що раптом у мене не вийде, мене потім і на роботу не візьмуть, мовляв, як же він працюватиме, якщо із власною справою не впорався"
Так про початок власного бізнесу розповідає Іван Гунченко. А з ним він, таки, впорався. Адже має зараз власну Студію дизайну "Твій простір". "Копняки" від війни, розуміння того, що власна справа – це відповідальність, а ще – проблема багатьох ветеранів, коли відмовляють працедавці, насправді стали для Івана великою перевагою. І значно йому допомогли.
Ветаран АТО заснував студію дизайну: "Найбільше у своїй роботі люблю спостерігати за емоціями замовника" Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Чимало роботодавців думали, що у мене не все гаразд із психікою,
раз пішов на війну добровільно

"Коли почалися бойові дії, я був переконаний, що це швидко завершиться, може за місяць. Але десь у вересні 2015 усвідомив, що це надовго. Я пішов до військкомату, записався у наступну хвилю мобілізації. В грудні мене почали смикати на комісії, і я був у найпершому ешелоні зі свого військкомату".


Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Іван пішов на фронт добровільно, у 2015 році. Служив у 25-ій бригаді. Пробув на війні понад рік і після повернення йому довелося починати нове життя.

До війни займався зовсім іншими речами. Працював з фінансами, у банках, консультантом, особистим фінансовим консультантом власника бізнесу. Моя діяльність була далекою від інтер'єрів та дизайнів. Але мене завжди, ще зі шкільних років тягнуло до творчості. В армії навіть створив власний Youtube канал. Знімав відео, монтував, викладав їх у Facebook, а потім заливав усе на Youtube. Армія розкрила в мені цю творчість. 


Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Після війни спробував повернутися у попереднє русло, до колишньої роботи у фінансовий сектор. До війни в мене були керівні посади, відповідно, на такі претендував і по поверненню. Але зіткнувся зі стіною – мене не хотіли брати на роботу. Відмови звучали з різних причин. Починаючи від того, що, мовляв, минуло півтора роки і я випав з русла, пропонували зарплату меншу, ніж я отримував до війни, ще й навантаження більше мало б бути. І були такі роботодавці, які говорили, що не розуміють, як добровільно можна піти на війну. У багатьох це не вкладалося в голові, думали, що в мене якісь проблеми з психікою, раз я добровільно прийняв таке рішення. Я ходив на чимало співбесід. Приблизно півроку шукав роботу. 

Про власний бізнес думав завжди, але не було чогось, що мене підштовхнуло б до цього. Я знав, що робити власну справу – це відповідальність. За себе, за людей, які на тебе працюють, за державу, бо сплачуєш податки… Якщо прийняти таке рішення, то варто йти до кінця. Бізнес – це постійна боротьба. І не лише з конкурентами. Клієнт з кожним роком стає більше вибагливий. Треба постійно розвиватися, відчувати тренд. Якщо цього не робити, то ринок виштовхує.

В силу таких обставин, почав думати, чим займатися. Розказав про свою ідею другу, він мене підтримав зусиллями і фінансами. І ми почали з відкриття магазину дверей. Спочатку це була самозайнятість.


Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Ми виступаємо як помічники для наших клієнтів

Ми починали з другом Володимиром Волчковим зі звичайного магазину, де торгували дверима. Пам’ятаю наше перше замовлення. Тільки почали справу, не мали ще ні візиток, ні сайту… До нас зайшла дівчина, якій сподобалися наші двері. І вона сказала, якщо купить в нас двері, то в нас все вийде, бо в неї легка рука. Через півроку вона запитала як у нас справи, і я розповів, що ми плануємо почати займатися ремонтами. Вона запросила нас зробити ремонт у неї вдома. Вона була нашим першим клієнтом. 

Перші наші дизайни розроблялися трохи складно, тому, що не було досвіду. Я дуже вдячний тим клієнтам, які були в нас першими. Ми всіх попереджали, що новачки, і вони з розумінням до цього ставилися.


Фото: Студія дизайну "Твій простір"


Фото: Студія дизайну "Твій простір"

Згодом ми почали займатися покриттям на підлогу, а потім еволюціонували до дизайн-студії, будстудії, яка реалізовує наші дизайни і інтер’єри. Вчилися на власному досвіді. Зараз я кажу, що ми виступаємо як помічники для наших клієнтів – візуалізуємо їхні бажання за допомогою 3D-max і допомагаємо побачити те, що вони хочуть. Клієнту завжди складно обрати, коли на стенді багато прикладів, визначитися з кольором, з покриттям підлоги… Ми побачили, що людям потрібні такі послуги, як наші, і тому почали займатися як дизайном так і ремонтами.


Фото: Студія дизайну "Твій простір"


Фото: Студія дизайну "Твій простір"

На сьогодні Студія дизайну "Твій простір" – це послуги з ремонту будь-яких приміщень, 3D візуалізація проекту, дизайн квартир та приміщень, підбір матеріалів та елементів інтер’єру та якісне обслуговування.


Фото: Студія дизайну "Твій простір"

Зараз коли заходимо в приміщення, одразу виникає картинка. Коли говориш із замовником, він розкривається, розповідає як бачить свою квартиру. Ми отримуємо одразу маркери – чого клієнт категорично не хоче, і що йому подобається. Ми розробляємо варіант, який випливає після спілкування, і той, який бачимо самі, який може зовсім відрізнятися від уяви замовника. І про ці варіанти дискутуємо, обговорюємо їх, згодом виходить фінальний варіант. Найскладніше приміщення, знаєте яке? Кухня. Вона промальовується до десяти раз. Вона повинна бути не лише гарною, зручною, тут важлива ергономіка, щоб хазяйці було все під рукою… І, насправді, в будинку можна змінити все і зробити максимально зручним, - головне, бути в цьому майстром.


Фото: Студія дизайну "Твій простір"

Але я ніколи не скажу замовнику, чи правильно він бажає, чи ні. У всіх різні вподобання, уява, бажання. Я лише можу підказати і порадити. Зрештою, людині жити в тому домі.


Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Найбільша нагорода, коли дзвонять і кажуть
"Мені вас порекомендували"

Коли ми з Володимиром все планували, у нас було розуміння, як ми маємо покривати збитки, якби місяць вийшов збитковим. І була невеличка подушка безпеки – невеличка сума грошей, яка могла б перекрити один місяць, якби він не вдався. Ми намагалися формувати цю подушку безпеки з місяця в місяць, бо бізнес сезонний. Наприклад, січень-лютий – мертві місяці. Листопад-грудень – найживіші, бо ментально в наших людей закладено, що в старому році треба щось завершити і почати нове. 


Фото: з особистого архіву Івана Гунченка

Безперечно, для того, щоб почати власну справу, потрібно все прорахувати, зрозуміти, скільки потрібно вкласти. Ми зв’язувалися з постачальниками, обговорювали умови співпраці, вирішували і домовлялися де купувати зразки, промоніторили ринок. Склали елементарний бізнес-план, з розумінням того, скільки треба вкласти зразу і вкладати щомісяця для того, щоб бізнес хоча б сам себе обслуговував. Визначилися між собою з умовами роботи, правами і обов’язками. Кожен виклав суму грошей і вперед.

Я не називатиму цифри, які кожен з нас виклав для старту бізнесу, але скажу, що в перший магазин вклали досить велику суму грошей. В орендованому приміщенні зробили ремонт, спробували створити затишок, щоб клієнт приходив і йому було приємно у нас працювати. Так, ми розуміли, що для клієнта в першу чергу важливий товар, але якщо би він заходив в сарай, то його навряд чи щось могло б зацікавити.

Сьогодні у нас є люди, які працюють в магазині, на об’єктах. В дизайні наразі я справляюсь самостійно, але в майбутньому хочу взяти людину на роботу на цю посаду. Один прораб у нас не може брати більше трьох об’єктів, щоб добре їх обслуговувати. Тому, на рік ми беремо близько 10-12 об’єктів.

Для нас важливо, щоб не ми шукали клієнтів, а щоб нас радили і до нас зверталися.

Щодо цін для клієнтів, то я б не називав чогось конкретного, адже кожен випадок – індивідуальний. Я прихильник того, щоб витратити час, скласти приблизний кошторис, ніж називати суму з неба. По кошторису замовнику буде зрозуміло, чи готовий він працювати за такі ціни. Але, маю для всіх одну пораду – який би кошторис не прорахували, завжди до нього варто додати 30%. Під час втілення робіт, майже завжди вилазять якісь непрораховані моменти і потребують додаткових витрат.

Про терміни виконання робіт мені так само складно говорити щось конкретне. Знову ж, все залежить від індивідуального замовлення. В нас все обумовлюється, ми попереджаємо замовника про якісь обставини. Тобто, такого не може бути, що ми обговорили одні терміни, а я на місяць затримав роботи. В середньому я клієнта орієнтую, що роботи триватимуть 3-4 місяці.

Найбільше в своїй роботі я люблю спостерігати за емоціями замовника. Коли ви разом створюєте все, реалізовуєте, а в результаті отримуєш задоволення клієнта – це надихає. Найбільша нагорода, коли невідомий номер дзвонить і каже: "Мені вас порекомендували". Якщо бізнес не дає сумувати, то не задумуєшся про те, чим би надихатися.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

17 11 2018 19:38
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ