Чому в наших ЗМІ така погана аналітика
Як правило, аналітика ця хренова. І навіть не тому що аналітична робота вимагає кваліфікованих кадрів, яким потрібно належно платити, але насамперед через те, що у нас є мало підготовлених читачів, які готові споживавати серйозні матеріали і в силу різних причин, їх стає все менше - це по-перше.
А по-друге, бої за споживача на ринку ЗМІ стають все жорсткішими. Тому у медіах особливо цінують шоуменів, замаскованих під політичних аналітиків, журналістів, котрі можуть створити інформацію "на рівному місті": придумати подію, обснувати її версіями, узяти коментарі до цих версій у відомих, але, зазвичай, малокомпетентних у даному питанні людей (відомо ж бо, що порожня посудина голосніше дзвенить!). А потому – тими ж таки коментарями обґрунтувати свої більше чи менше фантастичні викладки.
Є ще й по-третє і по-четверте. Наприклад, в шоу замість аналітики зацікавлені наші можновладці, які по шию в гівні конвертують владу у власність - але, на мою думку, головними все-таки є перші дві причини.
Оригінал: facebook.com/itanchyn