RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ БЛОГОСФЕРА

Фірма-прокладка з дозволу міністра інфраструктури викачала з кишень підприємців майже 4 млн грн

Заробили на документах, які мають видаватися безкоштовно
Колишній голова Укртрансінспекції Валерій Черненко, який звільнився через популізм керівництва уряду і спроби "осідлання" старих-нових схем" на своїй сторінці у Facebook написав про одну з корупційних схем нового міністра інфраструктури. Схема полягала у продажі підприємцям документів, які держава видавала безкоштовно.
Фірма-прокладка з дозволу міністра інфраструктури викачала з кишень підприємців майже 4 млн грн Фото: forbes.ua

Внаслідок Революції Гідності до влади «прийшли наші, які ще вчора були не наші». І тепер нова влада, обклавшись ЗМІ та «незалежними експертами», створює думку, що всі хто «критикує владу – л’є воду на млин Путіна» і присвоюють цим людям звання «кремлівського шпигуна». Тоді навіщо потрібна була Революція Гідності та тисячі відданих життів патріотів за краще майбутнє?

Ось одна зі схем «старої» влади, якою не знехтувала і скористатися «нова» влада.

Міжнародні автомобільні перевізники використовують для перевезень багаторазові дозволи ЄКМТ, обов’язки по розподілу, оформленню та видачі яких покладаються на Державну інспекцію України з безпеки на наземному транспорті, яку я і очолював. Дана послуга є адміністративною і безкоштовною і надавати її має право виключно державний орган.

Дозвіл ЄКМТ може бути використаний лише разом з бортовим журналом, в якому заповнюється назва підприємства, а також відомості по конкретному перевезенню: транспортний засіб,яким перевозиться вантаж, найменування вантажу,кількість вантажу і звідки-куди перевозиться вантаж. Дійсний дозвіл ЄКМТ протягом 1 року з 01 січня до 31 грудня, тому щороку відбувається новий перерозподіл дозволів ЄКМТ між перевізниками.

Дану адміністративну послугу не мають права надавати комерційні підприємства будь-якої форми власності (державні чи приватні), а виключно - державний орган.

Всупереч цьому, вже впродовж десятків років змінюється лише назва підприємства, яке є «збирачем» коштів для подальшого їх розкрадання. Всі пам’ятають, коли новоспечені міністри купували одразу собі нові мерседеси чи з дівчатами літали навколо світу. Це все якраз і фінансували підприємства УДП «Укрінтеравтосервіс» та ДП «СМАП».

Звідки у таких підприємств на це повноваження? А вони їх отримують завдяки «Окремим дорученням міністра» . Розподіл на 2015 рік не став виключенням.

Так як це є зловживання владою або службовим становищем, згідно статті 364 Кримінального Кодексу України це карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та зі спеціальною конфіскацією, тому наші всі попередні міністри інфраструктури повинні були б вже всі «перестукуватися» через стіну в місцях позбавлення волі.

Другий рік поспіль таким «збирачем» є УДП «Укрінтеравтосервіс». Таке собі УДП «Укрінтеравтосервіс» «надає послуги по оформленню та обслуговуванню бортових журналів ЄКМТ» (а фактично продає бортовий журнал) за ціною 1180 гривень за кожен, при собівартості виготовлення журналу в 44 гривні 65 копійок. Тобто прибуток, який отримує УДП «Укрінтеравтосервіс» з одного бортового журналу складає 1135,35 гривні.

На 2015 рік було розподілено 3452 дозволи ЄКМТ. Не важко підрахувати, що кмітливий і дуже освічений міністр разом зі своїми підлеглими поклали в кишеню 1135,35 * 3452 = 3 919 228, 20 гривень. І це все відбувається в той час, коли йде війна… Коли більшість транспортних підприємств, віддаючи безоплатно свої вантажівки, виконують «транспортний обов’язок», розуміючи, що свої машини вони вже ніколи не побачать… Коли багато хто з громадян несе останні кошти, вважаючи це за свій громадянський обов’язок…

Дуже кумедно було читати відповіді молодого міністра та його заступників на мою заяву про звільнення. Спочатку заступник розповідав всім, що мою відставку вони «відхилили», забувши про те, що кріпосне право скасоване в 1861 році і в Україні існує Кодекс законів про працю, а згодом сам міністр розповідав, що я точно не пройшов би конкурс на посаду голови нової інспекції, тому що я не відповідаю якимось вимогам (мабуть тому, що не беру хабарі). Коли корупціонерам заявляєш в обличчя, що вони – злодії, то в них починається якесь марення.

P.S. Результатом моєї багаторічної боротьби проти цієї корупційної схеми (перші судові позови були подані 2005, а останні – 2013) стало зменшення вартості бортового журналу з 2300 доларів до 1180 гривень, але для остаточного подолання цієї схеми необхідно всім «встати з колін».

Шановні перевізники, будь-ласка, замовляйте бортові журнали самостійно в будь-якій типографії і не купуйте мерседеси, гелікоптери та не сплачуйте авіаперельоти молодим і «дуже розумним» міністрам.

Далі буде.

Джерело: Facebook/Валерій Черненко

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

26 01 2015 17:47
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ