RSS
МЕДІА.ГОЛОВНЕ
    • Фото: ЕРА
    • Публікація на офіційному сайті УЄФА, в якій йшлося про те, що Львів поміж двома світовими війнами перебував під польською окупацією, спричинила серйозний скандал у польських ЗМІ. Усі центральні видання почали закликати владу відреагувати на офіційному рівні. Невдовзі УЄФА прибрало суперечливу інформацію про окупацію зі свого сайту. iPress.ua пропонує переклад публікації польської газети Rzeczpospolitа на цю тему.
    • Рінат Ахметов. Фото: foto.delfi.ua
    • Газета "Коммерсантъ Украина" 28 травня публікує матеріал про зміцнення позицій групи СКМ на ринку залізничних вантажних перевезень.
    • Фото: kremlin.ru
    • Російська газета "Ведомости" 28 травня пише про суботній з’їзд партії "Единая Россия", на якому Дмитра Медведєва одноголосно обрали головою цієї політичної сили, а сам він заявив, що бере курс на демократизацію партії.
    • Фото: komora.com
    • Напередодні Євро-2012 газета "Дело" вирішила з'ясувати, як найбільші мобільні оператори - "Київстар", МТС і life :) підготувалися до напливу іноземних вболівальників. Про це газета пише у статті від 28 травня.
    • Фото: image.tsn.ua
    • 28 травня газета "Коммерсантъ-Украина" пише про те, що, незважаючи на сподівання влади, приїхати в Україну на Євро-2012 ризикне не більше 400 тисяч іноземців. А з кожним вболівальником, який не приїде, український бізнес втрачає $1 тисячу.
    • Фото: Дзеркало тижня
    • Автопарк Держуправління справами при Президенті України Віктору Януковичу поповнився чотирма броньованими Mercedes-Benz S-600 Guard, вартістю від $350 тис до $500 тис кожний. Про це 25 травня пише газета "Дзеркало тижня".
Сторінка:241242243244245246247248249
СТАТТІ
БЛОГОСФЕРА