Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Як Іспанія намагається врятувати туристичну галузь

Як Іспанія намагається врятувати туристичну галузь
Фото: protruskavets.org.ua
Іноземні туристи оцінили старання Іспанії, спрямовані на відновлення галузі туризму, і це може підняти країну з біди. Про нові методи роботи з туристами в Іспанії пише видання CNN.

"Я побачив цікаве оголошення на одному іспанському барі, - розповідає Алекс Брамвелл, мешканець Лас-Пальмас, Іспанія. - У ньому говорилося: "Потрібні клієнти. Без досвіду".

Для багатьох це звичайно жарт, дуже вже близький до істини. Індустрія туризму також постраждала від економічної кризи в Іспанії за останні кілька років. Але є ознаки того, що країна знову намагається повернути собі статус топ-напрямку галузі міжнародного туризму.

Найбільшою проблемою для туристичного гіда Марти Лоран Весіани є те, що вона мусить супроводжувати занадто багато туристичних груп.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для безробітних іспанців час означає гроші

"Кілька років тому у Барселоні було дуже мало екскурсоводів, та й ті зосереджувалися винятково на роботі за індивідуальними турами, - каже вона. - Більшість екскурсоводів залежали від турфірм, але за останні декілька років спостерігається збільшення приватних турів, і все більше і більше цих екскурсоводів створюють свої власні веб-сайти для того, щоб привабити клієнтів".

Після завершення одного зі своїх турів, туристи винагороджують її оплесками і подяками, а їй залишається лише кілька хвилин, щоб встигнути на зустріч із своїми наступними клієнтами.

"Туризм в Іспанії зростає, тому мені навіть довелося закінчити бізнес-курси в Інтернеті, щоб підвищити свої шанси, - зазначає Марта. - Через такий стан справ екскурсоводи, які покладаються лише на великі турагенства мають менше роботи, ніж декілька років тому".

Творчість – це ключ до успіху у роботі з новими ринками

Фото: miraimages.photoshelter.com

За даними Всесвітньої туристичної організації ООН (UNWTO), у 2011 році Іспанію відвідали 56,7 млн іноземних туристів.

Ця цифра помітно менша, ніж 59,2 млн туристів, що відвідали країну в 2007 році (за рік до початку економічної кризи). Однак, це все ж є зростанням на 7,6% порівняно з попереднім роком, що робить Іспанію четвертою країною у світі за кількістю відвідувачів.

У великих містах, таких як Мадрид і Барселона, бізнес поводить себе дуже дружньо по відношенню до туристів, пропонуючи багатомовні варіанти своїх веб-сайтів і меню, а також пристосовуючи години своєї роботи до графіків туристів.

Ізраель Ромеро, директор з маркетингу у Brand Asset Group (консалтингова фірма, що надає повний спектр послуг із покращення бренду компанії), працює з місцевими та міжнародними компаніями з метою поліпшення їх присутності в Іспанії.

"Ми змушені були переконувати наших клієнтів розвивати персонал, який розуміє як мовні, так і культурні потреби своїх іноземних відвідувачів. Це вкрай необхідно для того, щоб збільшити продажі", - стверджує він.

Американка за походженням Лорен Алоїзі працює у Madrid Food Tour – молодій нішевій компанії, яку вона старанно рекламує на всіх основних соціальних сайтах.

Традиційна мадридська їжа. Фото: starshotels.net

По закінченні свого туру Алоїзі вважає корисним давати клієнту копію своєї візитівки, також вона має до них невелике прохання – написати на картці те, що їм сподобалося найбільше. "За допомогою цього методу я помічаю зростання мого бізнесу у цьому році", - каже вона.

Такі методи поряд з бажанням запропонувати своїм клієнтам "автентичну" насолоду дають їй позитивну реакцію від місцевих бізнесменів.

"Власники барів і ресторанів, з якими ми співпрацюємо, дуже вдячні за збільшення роботи, особливо через рецесію", - каже Алоїзі.

Деякі регіони зволікають із змінами

У той же час на курортному острові Лас-Пальмас на Канарських островах Брамвелл, фотограф і укладач контенту для місцевих фірм, що пов’язані із туризмом, розповідає трохи інший сценарій.

"Я вважаю, що головна проблема наших курортів у тому, що у період буму було побудовано занадто багато барів, магазинів і ресторанів", - говорить він.

Острів Лас-Пальмас. Фото: lana-tour.ru

Брамвелл згадує про бульбашку на ринку нерухомості, що засвідчує 200%-ве зростання продажів об’єктів нерухомості в період між 1996 і 2007 роками, перш ніж настав остаточний обвал цього ринку в другій половині 2007 року.

"Більшість комерційних закладів ніколи не бувають переповненими, і їм ледве вдається заробити грошей", - каже він.

Аналогічні тенденції впливають на регіон Андалусія, де як і раніше, продовжують дотримуватися місцевих традицій.

Меню доступні лише іспанською мовою, магазини зачиняють посеред дня на "сієсту", післяобідні ресторанні пропозиції дуже убогі – ось лише деякі з проблем, з якими стикаються відвідувачі.

Тим не менш, деякі провайдери туристичних послуг докладають зусиль, щоб змінити цю ситуацію. Кулінарний тур-оператор A Taste of Spain продає двомовні тури, які заманюють туристів креативними новинками. Наприклад, популярний тур Iberico Ham.

"Тур Iberico Ham дає нашим клієнтам можливість випробувати не тільки смаки, але й побачити, як свині вільно бродять в лісі, у середовищі свого проживання", - розповідає співвласник фірми Мігель Уллібарі.

Нові ринки для туристів допомагають підтримати зростання

Барселона. Фото: tourblogger.ru

Утримуючи четверте місце у світовому рейтингу кількості відвідувачів, Іспанія також вже протягом двох років займає найвищу сходинку серед європейських країн за кількістю доларів, що потрапляють на туристичний ринок країни.

UNWTO повідомляє, що в 2010 році туризм приніс Іспанії $ 52,5 млн і ця цифра поступово збільшилася до $ 59, 9 млн до кінця 2011 року.

В умовах фінансової кризи обережні європейці воліють подорожувати ближче до свого дому - нехай навіть на коротший термін.

Криза також впливає на країни з економікою, що розвивається, зокрема країни БРІК (Бразилія, Росія, Індія, Китай) піднялися у міжнародному туристичному рейтингу.

В Іспанії цей новий тренд можна спостерігати на ринку житла – що є одним із джерел найбільших витрат, пов'язаних з міжнародними поїздками.

Річард Брекелманс, генеральний менеджер п'ятизіркового W Hotel у Барселоні розповідає, що "особливо у цьому році ми помітили явне скорочення на ринку. В результаті складних економічних умов внутрішній іспанський ринок значно скоротився".

"Однак, цей тренд був більш ніж врівноважений високими показниками у США і на Близькому Сході, а також виключно добрими результатами в усіх чотирьох країнах БРІК".

Фото: prostoroman.livejournal.com

Економічність і гнучкість своєї роботи довели також компанії, що надають послуги короткострокової оренди квартир і пропонують зручні системи онлайн-бронювання для європейських та інших іноземних відвідувачів Іспанії.

Пол Андерсон, маркетинговий директор компанії Go with Oh , яка пропонує житло для європейських туристів, підтверджує різке збільшення оренди квартир в Іспанії у цьому році.

"Кількість російських клієнтів стрімко зростає,  - каже Андерсон. - Настільки, що ми поспіхом перекладаємо всі наші сайти на російську мову".

Що стосується продажів нерухомості та послуг із переселення, досвідчені компанії успішно створюють можливості для себе в той час, як покупці чекають неминучого падіння цін на житло.

"Нинішня ситуація на ринку житла дуже добра з нашої точки зору, оскільки вона сприяє інвесторам, які купують, щоб здавати в оренду. Наразі інвестори заходилися купувати курортну власність, яка знижується у вартості", - наголошує Бен Уолкер, консультант з нерухомості у Property in Spain.

Коста-дель-Соль. Фото: hotels.com

"Тепер до нас більше інтересу з боку росіян, а також підвищений інтерес до окремих регіонів зі боку скандинавських і голландських покупців", - продовжує він.

Ліза Седлейр, власник сервісу із переселення мігрантів у Коста-дель-Соль, How to in Spain, згодна з тим, що це є плюсом для роботи її компанії.

"Мій бізнес виграв у деякій мірі від нинішньої кризи, оскільки емігранти, які вже живуть в цьому регіоні, шукають шляхів економії грошей і мої послуги дозволяють їм це зробити", - говорить вона.

Хто ж ці нові клієнти?

"Наша місцева іспаномовна газета, Mijas Semanal, має шість сторінок англійською мовою, і тепер також одну сторінку російською", - розповідає Седлейр. "Це повинно нам щось говорити".

Незважаючи на зміни, і у багатьох випадках великі проблеми, пов'язані з туризмом, компанії, як правило, впевнені, що їм удасться пережити цю найгіршу з криз.

Незважаючи на проблеми із економікою, Іспанія, як і раніше, є приголомшливою, різноманітною за своїми пропозиціями туристичною країною – і кількість відвідувачів, яка зростає, є красномовним підтвердженням цього факту.

Оригінал: CNN

Переклад: iPress.ua

Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас