RSS
ПОЛІТИКА НОВИНИ

Ахметов профінансує свої медіа на 70 мільйонів гривень

Рух "Чесно" у своєму розслідуванні стверджує, що за рекламу в газеті "Сьогодні" та на ТРК "Україна" "Радикальна партія" Олега Ляшка заплатила в сотні разів менше ринкової вартості
Наглядова рада холдингу "Сьогодні Мультімедіа" дала попередню згоду на отримання безповоротної фінансової допомоги в розмірі 72 мільйони гривень від "Лемтранс", "Лемтранс Транзит" і "Веско", що входять в групу компаній "СКМ" Рината Ахметова. Кожна із згаданих компаній виділить "Сьогодні Мультімедіа" по 24 млн грн.
Ахметов профінансує свої медіа на 70 мільйонів гривень Ринат Ахметов. Фото: shakhtar.com

По відношенню до вартості активів "Сьогодні мультімедіа" одноразова виплата фіндопомоги в розмірі 24 млн грн становить 23,8%, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

У свою чергу, наглядова рада медіахолдингу також дала попередню згоду на виділення поворотної фінансової допомоги ТРК "Україна" на суму 22,5 млн грн.

Холдинг "Сьогодні Мультімедіа" і національний телеканал "Україна" входять до медіагрупи ТОВ "Медіа Група Україна", що об'єднує також телеканали "НЛО TV", "Індиго TV", тематичні канали "Футбол 1" і "Футбол 2", "Регіональну медіаГрупу" (канали "Донбас", "34 канал", "Сігма"), сейлз-хаус "Медіапартнерство", компанію "Діджитал Скрінз" (OLL.TV, Xtra TV, Ukraine.TV), продакшн-компанію "Теле Про", Front Cinema.

Власником "Медіа Група Україна" є група "СКМ" Рината Ахметова.

До групи "СКМ" входять компанії "Метінвест" і ДТЕК, банк ПУМБ, страхові компанії АСКА і "АСКА-Життя", "Укртелеком", телекомунікаційна група Vega, "Медіа Група Україна", "ЕСТА Холдинг", "Український Рітейл", UMG, "Паралель", "Харвіст", машинобудівний холдинг Corum Group, транспортний холдинг "Портінвест", Транспортно-експедиторська компанія "Лемтранс" та ін.

Нагадаємо, що телеканал "Україна" і газета "Сьогодні" лідирують за кількістю сумнівних сюжетів і публікацій, так званої "джинси". Крім того, телеканал "Україна" є лідером з порушення стандартів журналістики у новинах за рейтингом видання "Детектор Медіа".

Рух "Чесно" у своєму розслідуванні стверджує, що за рекламу в газеті "Сьогодні" та на ТРК "Україна" "Радикальна партія" Олега Ляшка заплатила в сотні разів менше ринкової вартості.

Згідно з аналізом сайту "Сьогодні", в 2016-2017 роках 266 матеріалів мали ознаки замовних.

Ці ж матеріали з'являються у новинному блоці і на телеканалі "Україна", який в звітах "Радикальної партії" взагалі не фігурує.

Згідно з даними "Детектор медіа", Ляшко протягом 2016-2017 років понад 120 разів з'являвся тільки в новинній програмі "Сьогодні".

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

03 10 2018 11:17
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
  • Оренда квартири за $17 000/місяць, Бентлі і Мальдіви: незадекларовані витрати депутата ПавелкаАндрій Павелко – голова бюджетного комітету та за сумісництвом голова Федерації Футболу України. Хоча офіційно він неодружений, після скандальної публікації фото, на якому дитина в салоні елітного авто бавиться з Кубком ліги Чемпіонів, у публічному просторі з'явилась інформація, що дівчинка - падчерка Павелка, а її мати - Катерина Чаус - цивільна дружина народного депутата
  • Політична естрадаСпіваки-політики, зірки-агітатори - не новина для українців. Ледь не вся сучасна естрада України відстоювала інтереси політиків. Свого часу народними обранцями були Ніна Матвієнко, Святослав Вакарчук, Михайло Поплавський, Руслана, Таісія Повалій, Оксана Білозір
СТАТТІ