RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ НОВИНИ

Кошти "Антонова" від авіаперевезень в НАТО йдуть на рахунки компаній-"прокладок", - ЗМІ

Німецькій компанії "Antonov Salis Gmbh", яка була створена у минулому році, передано в оперативний лізинг сім літаків ДП "Антонов"
Державне авіабудівне підприємство "Антонов" втратило контроль над фінансовими потоками від авіаперевезень у рамках програми НАТО.
Кошти "Антонова" від авіаперевезень в НАТО йдуть на рахунки компаній-"прокладок", - ЗМІ Фото: wartime.org.ua

Тепер основний прибуток від цих послуг осідає в двох посередницьких іноземних компаніях: "Antonov Salis Gmbh" та "Dreamlifts LTD". Про це йдеться у статті "Дзеркала тижня".

Німецькій компанії "Antonov Salis Gmbh", яка була створена у минулому році, передано в оперативний лізинг сім літаків ДП "Антонов".

У засновниках німецького "Antonov" значиться громадянин Німеччини П. Майшайдер, а український "Антонов" пов’язаний із цією компанією іменами Олександра Гриценка (гендиректор "Авіаліній Антонова") й Віталія Мовчана (віце-президент ДП "Антонов"), які поєднали посади на державному підприємстві й у німецькій компанії.

Крім того, у реєстраційних документах "Antonov Salis Gmbh" значаться ще два прізвища - В. Пашко й О. Манзій.

Інша компанія, яка отримує прибутки від авіаперевезень у рамках програми НАТО, "Dreamlifts LTD" має британську юрисдикцію.

Журналіст звернув увагу на те, що колишньому керівнику держпідприємства Дмитру Ківі закидали непрозору схему управління корпоративними правами ДП "Антонов" і недостатні надходження від перевезень для НАТО українськими літаками.

Наразі в.о. президента ДП "Антонов" є Олександр Кривоконь.

ДП "Антонов" контролює голова ради директорів корпорації "Українська авіабудівна компанія" Михайло Гвоздьов, який раніше очолював держпідприємство і був народним депутатом від Блоку Петра Порошенка.

"Укроборонпром" з літа 2014 року очолює Роман Романов, який раніше займався торгівлею автомобілями, в тому числі, "Хюндай".

Їх в Україні збирає корпорація "Богдан" Олега Гладковського (Свинарчука), співвласником котрої раніше був президент Петро Порошенко.

Гладковський нині займає посаду першого заступника секретаря РНБО, та курує діяльність "Укроборонпрому".

Нагадаємо, на початку 2017 року Antonov Arilines отримали підтримку США та НАТО, які вирішили перевести всі свої контракти на оренду українській стороні, відмовившись від послуг російської компанії "Волга-Дніпро".

18 листопада російська група "Волга-Дніпро" та українські "Авіалінії Антонова" вирішили закрити спільну вантажну авіакомпанію Ruslan International.

Російська компанія "Волга-Дніпро" - була найбільшим оператором Ан-124-100, який використовував їх для чартерних вантажоперевезень. Також "Руслани" використовує російська армія в парку 224 льотного загону.

Літаків "Руслан" не збирають з 2004 року. При цьому, попит на них у світі, за деякими оцінками, може сягати 260 машин. Наприкінці 2013 року Україна і Росія підписали договір про держпідтримку відновлення серійного виробництва літаків Ан-124 з двигуном Д-18Т і їхніх модифікацій. Однак, збройна агресія Росії проти України поставила хрест на цих планах.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

06 12 2017 15:29
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ