Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Аваков хоче щорічно забирати на МВС 10 мільярдів від штрафів із TruCam

Аваков хоче щорічно забирати на МВС 10 мільярдів від штрафів із TruCam
Міністерство внутрішніх справ пропонує 50% коштів від штрафів за порушення правил дорожнього руху, що були зафіксовані автоматично, направляти МВС та Нацполіції для розбудови системи відеофіксації на дорогах.

Відповідний законопроект змін до Бюджетного кодексу на засідання уряду 10 вересня вніс міністр МВС Арсен Аваков, повідомляють "Наші гроші".

У документі зазначається, що нині 100% штрафів за порушення правил дорожнього руху спрямовуються до загального фонду державного бюджету.

Законопроект пропонує направляти до спецфонду 50% надходжень від правопорушень, що були зафіксовані автоматично, а інші 50% спрямовувати на розвиток мережі відеофіксації (з них 60% – на діяльність Нацполіції та МВС, а решту – "Укравтодору" та регіональним бюджетам у вигляді субвенції).

Усі кошти мають бути використанні на закупівлю техніки та побудову інфраструктури для відеофіксації правопорушень.

За підрахунками МВС, автоматична відео фіксація порушень дозволить щорічно отримувати від штрафів 15-20 мільярдів гривень, а розширення мережі відеофіксації дозволить збільшити цю суму.

При узгодженні позицій проти виступив Мінфін, аргументуючи тим, що відсутність коштів у загальному фонді бюджету може негативно позначитися на фінансуванні соціальних програм.

Крім того, для Мінінфраструктури, як головного розпорядника коштів, в цьому році на підвищення безпеки дорожнього руху передбачені 2,6 мільярда гривень (тільки на відеофіксацію в цьому році в бюджеті передбачено 997 мільйонів гривень).

Але зазначається, що це зауваження МВС не було враховано.

В експертному висновку також вказано, що днями екс-радник Авакова – народний депутат Антон Геращенко від "Народного фронт" вніс у Верховну Раду законопроект, що майже ідентичний документу, розробленому МВС.

Нагадаємо, з 8 жовтня поліція почала використовувати камери TruCam для фіксації порушення швидкості на автошляхах.   

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом