Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Батьківщина" найбільше витратила на вибори серед шести партій, які потрапили до парламенту

Фото: facebook.com/hromadsketv
Сьогодні Центральний виборчий комітет затвердив фінансові звіти партії "Батьківщина" про використання коштів виборчого фонду.

Відповідно до звітів, з шести партій, що пройшли до парламенту, більше всіх на вибори витратила партія "Батьківщина", а саме понад 109 млн грн (з яких 107,4 млн грн - власні кошти партії, а 2 млн грн - добровільні внески громадян). Партія витратила 99 млн грн (96,3 млн  грн - на оплату ефірного часу на телебаченні і 3,1 млн грн - на радіо). На виготовлення друкованих агітаційних матеріалів "Батьківщина" витратила 3,3 млн грн. На рахунку виборчого фонду партії коштів не залишилося.

На другому місці за витратами партія "Опозиційний блок". Вона витратила 106,4 млн грн, з яких 93,5 млн грн - власні кошти партії, 12,9 млн грн - добровільні внески громадян. Найбільше партія витратила грошей на використання ЗМІ - 100 млн грн (93,2 млн грн - на оплату ефірного часу на телебаченні, 5,6 - на радіо, 1,3 млн грн - на розміщення агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ). Інші витрати, в тому числі на розміщення агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами, становлять 4,1 млн грн. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 37,2 тис грн.

Партія "Блок Петра Порошенка" витратила на кампанію 97,3 млн грн. Фонд політичної сили складався виключно з власних коштів партії. Більш всього витратили на ЗМІ - 86 млн грн (81,2 млн грн - телебачення, 5 млн грн - на радіо). На виготовлення друкованих агітаційних матеріалів БПП витратив 1,9 млн грн, а на оренду або виготовлення рекламних щитів - 7,8 млн грн. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 2,2 тис грн.

Партія "Народний Фронт" витратила на вибори 93,6 млн грн, з яких майже 92,3 млн грн становили власні кошти партії, а 1,3 млн грн - добровільні внески громадян. На ЗМІ політична сила витратила майже 76 млн грн (71,7 млн грн - телебачення, 4,3 млн грн - радіо, 15,5 тис грн - друковані ЗМІ). На виготовлення друкованих агітматеріалів НФ витратив 3,7 млн грн, а на інші витрати (в тому числі на білборди) - 7,4 млн грн. На рахунку виборчого фонду партії залишилося 13,5 тис грн.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на кампанію 73,2 млн грн. Фонд партії складався з власних коштів - 69,9 млн грн та добровільних внесків - 3,4 млн грн. Майже всі ці кошти були витрачені на ЗМІ - 72500000 гривень (67,4 млн грн - телебачення, 5 млн грн - радіо, 31,3 тис грн - друковані ЗМІ). Інші витрати партії становили всього 0,4 млн грн. На рахунку партії залишилося 32,8 тис грн. 

Партія "Об'єднання" Самопоміч "витратила на вибори 27 млн грн (23,8 млн грн - власні кошти партії, а 3,6 млн грн - добровільні внески громадян). Майже всі ці кошти - 25 млн грн витрачені на ЗМІ (22,9 млн грн - телебачення та 514 тис грн - друковані видання). На виготовлення друкованих агітматеріалів партія витратила 0,7 млн грн. На рахунку виборчого фонду політсили залишилося 21,7 тис грн. 

Нагадаємо, за результатами виборів за партійними списками "Народний фронт" отримав 64 депутатських мандата, БПП - 63, "Самопоміч" - 32, "Опозиційний блок" - 27, Радикальна партія - 22, "Батьківщина" - 17.

Як повідомляв iPress.ua, у новообраній Верховній Раді із 421 народного депутата 12 парламентаріїв не мають вищої освіти.

Нагадаємо, Верховна Рада VIII скликання має найбільше жінок-народних депутатів за всю історію незалежної України.

У Верховній Раді попереднього скликання було 9,9% жінок (44 особи), а у ВР першого скликання – лише 2,3% (11 осіб). В цьому плані можна сказати, український парламент стає більш збалансованим. Втім, до світової практики ще далеко - в середньому, в парламентах світу 22% жінок, а в Європі цей показник сягає 25%.

У КВУ стверджують, що мажоритарна складова виборчої системи, з її жорсткою конкурентною боротьбою, яка подекуди переростає в різноманітні зловживання і порушення закону, не сприяє обранню жінок до парламенту. З 47 жінок, обраних до парламенту, тільки 2 отримали мандат в мажоритарних округах. Обидві обрані у Львівській області.

російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс