Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Бюджет національного авіаперевізника на перший рік роботи – 96 мільйонів євро

Бюджет національного авіаперевізника на перший рік роботи – 96 мільйонів євро
Фото: Ukrinform
Бюджет українського національного авіаперевізника на перший рік роботи становитиме 96 млн євро, компанія почне польоти наступного року з 2 внутрішніх і 14 міжнародних напрямків.
Про це заявив консультант французької консалтингової компанії Aerogestion Патріс Фазьє, відповідаючи на питання журналістів під час форуму "Велике будівництво. Авіація та туризм", передає ЦТС.
 
"Польоти за внутрішніми напрямками ми розпочнемо у 2022 році з двох напрямків. Потім у 2023 році ми відкриємо вже 8 напрямків. До 2026 року внутрішні рейси покриватимуть 8 напрямків та 7000 перельотів на рік", - розповів Фазьє.
 
"Щодо середньомагістральних напрямків, а саме регіональної міжнародної мережі, перевізник також розпочне перельоти з 2022 року. Здійснюватимуться рейси за 14 напрямками", - йдеться у повідомленні.
 
"У цьому сегменті наш план на 2023-2026 роки - 37 пунктів призначення. У 2026 році загалом середньомагістральна мережа буде представлена ​​більш ніж 15 тис перельотів на рік", - додав Фазьє.
 
При цьому, обслуговування далекомагістральних міжнародних рейсів розпочнеться у 2023 році з одного напрямку.
 
"До 2026 року ми розширимо мережу далекомагістральних рейсів до 5. У цьому сегменті до 2026 року ми маємо намір вийти на показник 2100 рейсів на рік", - додав консультант.
 
За його словами, концепція флоту ще перебуває на стадії ревізії. Водночас він уточнив, що флот UNA має бути сертифікований EASA, FAA та українською авіаційними регуляторами.
 
"У флоті буде 3 типи повітряних суден: вузькофюзеляжні турбореактивні літаки на 150-180 місць, турбопропи на 68-70 місць та далекомагістральні джети на 300-330 пасажирів.
 
На 2022 рік у нас плануються 3-5 літаків. До 202 7-11 літаків. У 2024 році у нас буде 12-17 літаків. У 2025 році у нас буде 15-17 літаків. У 2026 році плануємо мати 14-20 літаків", - уточнив Фазьє.
 
За словами представника Aerogestion, у перший рік роботи бюджет компанії складе 96 млн євро. На другий рік роботи - 50-60 млн євро.
 
Нагадаємо:
 
 
Міністерство інфраструктури та Airbus підписали меморандум про взаєморозуміння щодо національного авіаперевізника.
 
Відповідно до тексту меморандуму з Airbus, зокрема, розглядається можливість лізингу/купівлі: шести малих вузькофюзеляжних літаків (типу А220), 12 середніх вузькофюзеляжних літаків (типу А320/А321); 4 широкофюзеляжних літаків (типу А330/350).
 
Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт №6298, який передбачає виділення з держбюджету-2021 2,5 млрд на дороги, інфраструктурну субвенцію та на національного авіаперевізника.
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта