Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Фірмам з оточення Коломойського не вдалося монополізувати обслуговування літаків і пасажирів у "Борисполі"

Фірмам з оточення Коломойського не вдалося монополізувати обслуговування літаків і пасажирів у
Фото: molbuk.ua
Дві фірми, які за інформацією видання "Наші гроші" належать до орбіти відомого бізнесмена Ігоря Коломойського, спробували повністю взяти під свій контроль обслуговування літаків і пасажирів у міжнародному аеропорті "Бориспіль".

Про це йдеться у сюжеті Аліси Юрченко у телепрограмі "Наші гроші".

Мова йде про фірми "Інтеравіа" та "Аерохендлінг".

За інформацією видання, сьогодні 93-95% ринку пасажирського обслуговування та 65-70% наземного обслуговування літаків в аеропорту "Бориспіль" вже належить "Інтеравіа" та "Аерохендлінгу". Натомість решта часток належать службам аеропорту.

12 грудня 2014 року директор аеропорту Євген Дихне підписав наказ про те, що аеропорт відмовляється від надання послуг власними силами і починає закуповувати послуги наземного хендлінгу у компаній "Інтеравіа" та "Аерохендлінг" .

Дихне також розіслав листи авіакомпаніям, запропонувавши їм обслуговувати своїх пасажирів силами "Інтеравіа" та "Аерохендлінгу".

ЧИТАЙТЕ: Міжнародний аеропорт "Бориспіль". Прогулянка по новому терміналу "D" (фото)

Передбачалося, що 640 працівників аеропорту мали б припинити трудові відносини з "Борисполем" та працевлаштуватися за бажанням на роботу до однієї з двох компаній. Більше того, приватники також мали взяти в оренду техніку аеропорту.

Аеропорт отримав би вигоду за рахунок того, що компанія-переможець тендеру на закупівлю послуг з наземного обслуговування літаків мала повертати "Борисполю" 10% від чистого доходу.

Однак плани директора поламалаи працівники "Борисполя", які почали звертатися до Міністерства інфраструктури. Міністерство втрутилося у ситуацію і скандальні рішення щодо відмови держпідприємства від хендлінгових послуг скасували.

Крім того, оголошено конкурс на нового керівника "Борисполя", який за оцінками міністра інфраструктури Андрія Пивоварського, має бути завершений у лютому.

Найбільша з приватних фірм – "Інтеравіа" – напряму належить авіаперевізнику "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), який після банкрутства "АероСвіту" асоціюється з прізвищем Ігоря Коломойського. Саме до МАУ перейшли з "Аеросвіту" низка топ-менеджерів.

Власником 99,9% компанії "Аерохендлінг" є кіпрська компанія Renorm Limited, яка у свою чергу належить іншій кіпрській компанії – S.I. Cylaw Services Limited. Остання відома в Україні як секретарська компанія, що володіє активами в інтересах інших клієнтів. Наприклад, Миколи Злочевського та Сергія Курченка. Cеред нинішніх клієнтів кіпрської S.I. Cylaw Services Limited є і засновник МАУ – кіпрська компанія Ontobet Promotions Limited.

Власником 0,1% "Аерохендлінгу" є Жанна Прокопенко, яка раніше працювала в збанкрутілому "АероСвіті". Крім того, вона очолювала компанії "Кепітел Інвестмент Проджект" та "Інвестмент Проджектс Менеджмент", які також є власниками МАУ.

Як повідомляв iPress.ua, 31 грудня Міністерство інфраструктури України оголосило конкурс на посаду генеральних директорів "Укрзалізниці", аеропортів "Бориспіль" і "Львів".

Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ