Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури хоче створити зручне залізничне сполучення Львова та Будапешта

Мінінфраструктури хоче створити зручне залізничне сполучення Львова та Будапешта
Фото: Андрій Поліковський / iPress.ua
Заступник міністра Мінінфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань заявив, що відомство вивчає можливість створення зручного залізничного сполучення Львова та Будапешта через Мукачево.

У планах міністерства реконструкція залізниці з "європейською" шириною колії (1435 мм) Мукачево-Будапешт, а також реставрація вокзалу в Мукачеві. За оцінкою на ремонт окремих ділянок і відновлення інших буде потрібно близько 5 млн євро, передає ABCnews.

"Фінансувати цей проект буде "Укрзалізниця". Але для нашої сторони це більше соціальний проект, а заробляти на ньому більше будуть угорські перевізники", - зазначив Довгань.

Також необхідно реконструювати лінію Львів-Мукачево з традиційної для України шириною колії 1520 мм, електрифікувати транскордонну ділянку Чоп (Україна) - Загонь (Угорщина) і запустити між містами поїзд класу "Інтерсіті".

Подорож зі Львова до Мукачева займе близько 2 годин, а від Мукачева через Ужгород в Будапешт - ще 3-3,5 години.

"Це хороший маршрут, який би користувався попитом як у наших громадян, так і у європейців", - вважає Довгань.

Разом з тим, відзначається, що цей проект розглядається на дальню перспективу.

Реалізація цього проекту можлива за двома сценаріями. Перший передбачає закупівлю рухомого складу з автоматичною системою зміни ширини колії, наприклад, виробництва іспанської компанії Talgo. Такі поїзди використовує РЖД на маршрутах в країни Європи. Інший, більш дешевий варіант, - організація зручної пересадки в Мукачево, коли український потяг буде привозити пасажирів зі Львова до Мукачева, а потім вони будуть пересідати на угорський потяг, який прямує до Будапешта, інформує Центр транспортних стратегій.

Нагадаємо, що Державне агентство автомобільних доріг України має намір реалізувати проект нового автобану Львів–Будапешт через КПП "Дийда".

Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс