Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Народний фронт" найбільше серед політичних партій витрачає коштів на рекламу в ЗМІ, - ЧЕСНО

Інфографіка: chesno.org
"Народний фронт" найбільше серед політичних партій витрачає коштів на рекламу в медіа, найменше – "Опозиційний блок".

"За рік на рекламу в медіа партії сукупно витратили 45 млн гривень, тобто менше 15% від загальної суми всіх витрат", – йдеться в дослідженні Громадського руху "ЧЕСНО".

Так, відповідно до результатів дослідження, НФ витратив за рік 33,2 млн грн, партія Ляшка – 13,3 млн, "Самопоміч" – 7,3 млн, БПП – 0,8 млн, "Батьківщина" – 0,5 млн, а "Опозиційний блок" – 0,2 млн.

"БПП витратив на медіа менше відсотка, у той час як у РПЛ і "Народного фронту" ці суми становили 35% і 38% від загальної суми витрат відповідно", – йдеться в матеріалі.

Крім того, "Чесно" порівняв типи медіа, які користуються попитом в кожної з партій.

"Уважно спостерігаючи, на які канали комунікації партії витрачають кошти, можна побачити, на яку аудиторію вони ставлять у майбутній передвиборчій гонці", – пояснює автор.

За результатами досліджень, "Радикальна партія", "Народний фронт" та "Самопоміч" найбільше витрачають на телебачення, а БПП, "Батьківщина" та "Опозиційний блок" – на друковані ЗМІ.

Водночас просування в Інтернеті користується значним попитом лише в "Самопомочі", а "Народний фронт" "є усюди".

Зазначається також, що більшість "ефірів "Опоблоку" припадає на медіа Півдня і Сходу України, а "Батьківщини" - Центру і Полісся", а БПП купує друковану рекламу переважно в районних газетах.

"Ймовірно, це робиться з прицілом на наступні парламентські вибори, на яких БПП ставитиме саме на регіональних виборців", – припускає автор.

Нагадаємо, що комітет виборців України у своєму звіті наголошує не тому, що державне фінансування партій стало ударом по політичній корупції. Однак, за словами гендиректора КВУ Олексія Кошеля, головною проблемою України у цій галузі стало використання партіями державних коштів на політичну рекламу. 

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом