Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Найпотужніші дизелі світу: від тягача НАСА до двигуна корабля вагою 2,3 тис тон, - фото

Найпотужніші дизелі світу: від тягача НАСА до двигуна корабля вагою 2,3 тис тон, - фото
Фото: moto.onet.pl
Якщо ви їздите на авто із об'ємом двигуна понад три літри і вважаєте, що керуєте потужним монстром, то ви помиляєтеся. Перегляньте найпотужніші двигуни світу.

ALCO V-16 251C NASA Crawler Transporter

Двигун V-16 251C виготовляє Американська локомотивна компанія. Існують ці двигуни в декількох різновидах. Найбільший з них має 16 циліндрів і 2750 кінських сил. Таку ж кількість циліндрів, але втричі меншу потужність має Bugatti Veyron! Дизель спершу використовували як двигун в локомотивах, але пізніше його почали використовувати в НАСА як гусеничний транспортер. Наприкінці 60-их років американці створили найсильнішу версію двигуна ALCO 251 потужністю 4000 кінських сил. На жаль, виробництво зупинилося на виготовленні одного екземпляру.

Cummins QSK95

Найновіший дизель американської компанії має 16 циліндрів і об’єм 95 літрів. Дизель-монстр розвиває 4057 кінських сил і має крутний момент 16 тис Нм. Цей двигун міг би забезпечити електрикою 3,5 тис будинків. Двигун QSK95 – це не останнє слово інженерів Cummins. Вони вже працюють над дизельною версію 120-літрового двигуна, який повинен мати потужність більше 5000 кінських сил!

MaK 16M43 Norwegian Epic

Інженери, які працюють в верфі Chantiers де l'Atlantique під час будівництва пасажирського лайнеру Norwegian Epic залежало на швидкості його руху і виняткових можливостях. Ось чому під палубою заховано аж шість двигунів! Три з них – це дизелі MaK 16M43. Кожен з них генерує потужність 20 375 кінських сил і важить 485 тонн! Для порівняння можна сказати, що Range Rover III, який не є легким автомобілем, має масу втричі меншу від такого двигуна. Кожен з трьох слабших двигунів генерує 15300 кінських сил.

MAN 20V 2833D Incat

MAN також має, що сказати з приводу розробки двигунів для суден. Одним із останніх є двигун  20V 28/33D. Це турбований чотиритактний двигун потужністю 13600 кінських сил. Це майже в 65 разів більше, ніж потужність, що генерується 2-літровим Volkswagen Golf VI GTI. Система розроблена як джерело енергії для 113-метрових пасажирських суден, які йдуть на високих швидкостях.

MAN B&W 7S80ME C8 Vale Brasil

Наступний двигун має дві переваги. По-перше, велика потужність – 40 000 кінських сил вистачить, щоб легко маневрувати величезним балкаром. Двигун є настільки великим, що якби його поставити вертикально, то він був би всього на 19 метрів коротшим ніж Емпайр Стейт Білдінг у Нью-Йорку.

MTU 20V4000 C23 Tier 2 Liebherr T284

Потужний дизель цього самоскида має 20 циліндрів і до 95,4 літрів об’єму. Як вдалося створити таку потужність? Інженери зуміли видобути з двигуна 4080 кінських сил. Монстр встановлений на найбільшому самоскиді світу Liebherra T284. Щогодини двигун цього самоскида спалює 175 літрів дизельного палива. Це означає, що бак з ємністю 5351 літрів достатньо для трохи більше 30 годин роботи.

Wartsila 16V46CR EnviroEngine Queen Mary 2

Інженери Wartsila попросили допомогти будівельників круїзного лайнера Queen Mary 2. Вони вирішили об'єднати чотири величезних дизелі 16V46CR EnviroEngine з двома гігантськими газовими турбінами. Таким чином двигун має 64 циліндрів і до 90100 кінських сил! Турбіни забезпечили додатково 67000 кінських сил. Загальна потужність всієї конструкції - 157 100 кінських сил.

Wartsila Sulzer RTA96 C Emma Maersk

Титул найбільшого поршневого двигуна в світі належить Wartsila-Sulzer RTA96-C. Двотактний турбований двигун із 14 циліндрами, об’ємом 25,5 тисячі літрів і потужністю 109 тис кінських сил. Двигун важить 2300 тонн і має 13,5 метрів у висоту, 27,3 метрів в довжину. Працює двигун на найбільшому у світі контейнеровозі Emma Maersk.

За матеріалами onet.pl

Ми раді надати Вашій увазі широкий асортимент виробів із пластику для автомобілів сімейства ВАЗ. Тут ви можете придбати, як елементи обробки салону (торпеди, оббивки дверей, поріжки, облицювання стійок, килимове покриття, стеля і т.д), так і зовнішній пластик (бампера, грати радіатора, обтічники порогів і т.д.)

Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас