Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

РФ хоче відмовитися від обслуговування літака Ан-124-100 "Руслан" Україною, - джерело

РФ хоче відмовитися від обслуговування літака Ан-124-100
Ан-124 "Руслан". Фото: rusarmy.com
Продовженням ресурсу і забезпеченням життєвого циклу найбільшого в світі вантажного цивільного літака Ан-124-100 "Руслан" може зайнятися російське ВАТ "Авіаційний комплекс імені Ільюшина".

Це питання вже неодноразово обговорювалося з участю основних експлуатантів літака - ГК "Волга-Дніпро" (найбільший оператор Ан-124-100, що використовує їх для чартерних вантажних перевезень) і ВПС Росії (літаки використовуються в парку 224-го льотного загону). Про це інформує "Комерсант" з посиланням на власні джерела.

Повідомляється, що основною причиною такого рішення стали "складності з отриманням технічного супроводу від України.

"Льотний ресурс Ан-124 дуже великий - він становить 50 тис. годин, 10 тис. польотів і 45 календарних років і призначається українським держконцерном "Антонов" - утримувачем сертифіката типу, а також відповідальним за типову конструкцію літака. Але за умовами розробника сама процедура продовження ресурсу повинна проводитися набагато частіше - кожні 4 тис. льотних годин. Зараз всі ці процеси ускладнені: сам експлуатант може проводити лише періодичне техобслуговування, а всі тяжкі форми - тільки український виробник за участю ульяновського "Авіастар-СП" (виконує техобслуговування і ремонт Ан-124, випущених на ульяновському заводі)", - пише видання.

Як повідомляють джерела видання, якщо не передати функції супроводження експлуатації Ан-124 російським структурам, може зірватися подальша експлуатація кількох літаків. Зокрема, у жовтні 2015 року "Сбербанк Лізинг" і "Волга-Дніпро" уклали угоду фінансового лізингу на сім років двох Ан-124-100, які раніше експлуатувала збанкрутіла авіакомпанія "Політ" (літаки належали структурам бізнесмена Олександра Лебедєва). Однак тепер початок їх експлуатації може бути відкладено.

Нагадаємо, російське Міністерство промисловості й торгівлі хоче купити ліцензію на виробництво українського літака Ан-140.

У грудні минулого року Самарське ВАТ "Авіакор - авіаційний завод" (входить до корпорації "Російські машини") перейшло на скорочений робочий тиждень через відсутність українських комплектуючих.

Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute