Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Співзасновник BlaBlaCar: Україна не є прибутковим сегментом для компанії

Співзасновник BlaBlaCar: Україна не є прибутковим сегментом для компанії
Ніколя Брюссон. Фото: epravda.com.ua
Співзасновник і керівник BlaBlaCar Ніколя Брюссон розповів, що Україна не є прибутковим сегментом для компанії.

"Дійсно, Україна займає четверте місце за кількістю користувачів. Не за кількістю прибутку, не за кількістю доходу. Україна не є прибутковим сегментом для компанії, але вона являє собою дуже великий майданчик з перспективами зростання і потенціалом. Головна причина - продукт популярний серед населення", - сказав Брюссон в інтерв'ю "Економічній правді".

Окрім того, він прокоментував те, що З листопада 2018 року компанія вводить в Україні плату за свої послуги.

"Все знаходиться тільки на рівні запуску. Щоб зрозуміти, які у нас очікування від українського ринку, потрібно назвати етапи, які компанія повинна пройти після запуску на новому ринку.

Спочатку запускається сама послуга, щоб люди могли з нею ознайомитися і почати її використовувати. Далі запускається система онлайн-платежів, через яку буде відбуватися оплата цієї послуги, відповідно, компанія BlaBlaCar буде отримувати прибуток.

Потім система оплати поширюється далі, коли оплата може відбуватися не онлайн. Саме онлайн-платежі дозволяють монетизувати сервіс і забезпечити безпеку надання послуг. Вже через шість-десять місяців буде зрозуміло, які плани можна будувати з приводу українського ринку. Зараз все на рівні невеликого експерименту", - розповів Брюссон.

BlaBlaCar — найбільша у світі спільнота автомобільних попутників. Станом на вересень 2018 року спільнота попутників BlaBlaCar перевищує 65 млн осіб в 22 країнах світу, щоквартально більше 20 млн осіб здійснюють поїздки з BlaBlaCar. Кількість користувачів, яка користується BlaBlaCar на мобільних телефонах, перевищує 30 млн.

На ринок України BlaBlaCar вийшов на початку 2014 року, купивши український стартап Подорожники.

Вашингтон недбало ставиться до нацбезпеки. Чи дослухається Байден до своїх радників з оборони та нацбезпеки? – The Hill
Вашингтон недбало ставиться до нацбезпеки. Чи дослухається Байден до своїх радників з оборони та нацбезпеки? – The Hill
Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан