RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

Телеканалу "NewsOne" призначили перевірку зміни власників

Жодних документів до Національної ради не надійшло
Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ "Новини 24 години", щоб перевірити інформацію про структуру його власності.
Телеканалу "NewsOne" призначили перевірку зміни власників
Фото: з відкритих джерел

Таке рішення щодо телеканалу "NewsOne" ухвалено 11 жовтня, повідомляє Нацрада.

Як зауважив голова Національної ради, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. Також було оприлюднено інтерв’ю Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до закону "Про телебачення і радіомовлення", телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.

Цей час минув, а жодних документів до Національної ради так і не надійшло, наголошує Нацрада.

"Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства", – пояснив член Національної ради Сергій Костинський.

Нагадаємо, в середу, 3 жовтня, Мустафа Найєм повідомив, що народні депутати України підготували проект постанови Верховної Ради про необхідність звернення до Ради національної безпеки і оборони з проханням розглянути питання накладення санкцій на Віктора Медвечука і телеканали "112" і "NewsOne" за антидержавну діяльність.

 
Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

11 10 2018 14:05
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ