Турчинов підписав закон про скасування утилізаційного збору
Про це повідомляється на сайті президента.
Проектом передбачається звільнення від оподаткування акцизним податком операцій щодо переобладнання ввезеного на митну територію України транспортного засобу у підакцизний легковий автомобіль.
Як повідомляв iPress.ua, 27 березня, на вечірньому засіданні депутати ухвалили в першому читанні зміни до Податкового кодексу щодо скасування утилізаційного збору та акцизу на переобладнання транспортного засобу.
8 квітня 227 депутатів Верховної Ради підтримали законопроект "Про внесення змін до Податкового кодексу України"
Що таке утилізаційний збір?
У пояснювальній записці до законопроекту зазначається, що цей збір суперечить нормам Світової організації торгівлі (СОТ), не визначає засад створення та розвитку підприємств з утилізації, покладає на імпортерів й автовиробників додаткові фінансові витрати.
Крім того, його сплата не гарантує подальшої утилізацію авто, оскільки збір не має цільового призначення, а ставки збору завищені. На даний час суми утилізаційного податку з нових легкових автомобілів становлять від 4,73 до 30,2 тис. грн, старих - 9,46-60,5 тис. грн залежно від обсягу двигуна, інших ТЗ - від 8,8 тис. до 14,7 тис. грн для нових і від 17,6 тис. до 29,4 тис. грн для старих, залежно від маси.
Утилізаційний збір в Україні почав діяти з 1 вересня 2013 року. Відповідно до закону, від його сплати могли бути звільнені вітчизняні виробники за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць.
При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з приймання (в кожному місті з населенням від 50 тис) і розбирання (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.
На сьогодні до реєстру підприємств, які звільнені від утилізаційного збору, належали Запорізький автозавод, Кременчуцький автоскладальний завод, Черкаський автобус, "Богдан Моторс" і два його автоскладальних заводи, "Єврокар", Чернігівський і Бориспільський автозаводи.