RSS
ПОЛІТИКА НОВИНИ

У Мінінфраструктури показали передбачуваний маршрут поїзда в Іран

В "Укрзалізниці" впевнені, що запуск поїзда неможливий
Тестовий поїзд з України до Ірану прямуватиме через Баку (Азербайджан) в порт Анзалі (Іран) через Каспійське море.
У Мінінфраструктури показали передбачуваний маршрут поїзда в Іран Фото: transport-journal.com

"Відправною точкою буде Морський торговельний порт "Чорноморськ", а кінцевою - порт Anzali (Північ Ірану, узбережжя Каспійського моря). Маршрут поїзда пройде територією Грузії і Азербайджану (через Баку). Рішення про розробку маршруту та запуск тестового поїзда є двостороннім, схваленим за пропозицією іранської сторони", - повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури у Facebook.


Фото: Прес-служба Мінінфраструктури

Відзначають також, що під час переговорів обидві сторони висловили переконання, що тестування нового маршруту доставки вантажів з України в Іран "оптимізує терміни перевезення, поліпшить тарифну політику, а також посилить економічну й інфраструктурну співпрацю України і Ірану".

"Звертаємо увагу, що поїзд, який вже назвали "неможливим", є абсолютно реальним, а його маршрут - цілісним і зручним... Незнання географії не рятує від відповідальності за непрофесіоналізм", - заявили в Мінінфраструктури у відповідь на заяву "Укрзалізниці" про неможливість запуску цього маршруту.

Раніше голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Бальчун заявив, що запуск потяга "Україна - Іран" неможливий через відсутність 160 км залізничної колії в Ірані, інформує "LB.ua".

"Заявами про відставку керівництва "Укрзалізниці" міністр інфраструктури прикриває власну некомпетентність і непрофесіоналізм. Черговий приклад - анонс тестового потяга в "нікуди", - зазначив Бальчун.

За словами транспортного експерта Олександра Кави, тестовий потяг до Ірану, анонсований Мінінфраструктури, зможе доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону - далі відсутнє залізничне сполучення.

"Цей поїзд може доїхати тільки до азербайджансько-іранського кордону в місті Астара. Залізничні перевезення можливі з Батумі тільки в Астара. До найближчої іранської залізничної станції "Рашт" - 160 км. І цю колію ще треба побудувати. На це може знадобитися три-чотири роки. Якщо туди прибуде українська сільськогосподарська продукція, її доведеться вантажити на автомобілі, і так перевозити по території Ірану", - наглосив він.

Бальчун також зазначив, що під час обговорення домовленостей з іранською стороною про реалізацію цього проекту представників "Укрзалізниці" не залучали для дослідження можливості запуску зазначеного поїзда.

Нагадаємо, що Україна та Іран домовилися про запуск тестового потягу для транспортування сільськогосподарської продукції.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

21 04 2017 17:19
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
  • Бурштинова весна та втрачене поколінняЖурналісти iPress.ua поїхали на Рівненщину, в найбільший центр видобутку бурштину, щоб показати, що таке весна на Поліссі
  • Обійти ProZorro: як чиновники продовжують заробляюти на тендерахВ той час, коли заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов розповідає про успіхи системи ProZorro та про намагання ворогів держави ліквідувати систему електронних закупівель через суд, стара партноменклатура придумує нові способи, аби вибити гроші з підприємців і нажитись на платниках податків
СТАТТІ