Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українське консульство у Франкфурті склало "рейтинг запізнень" на лоукост-авіарейси

Українське консульство у Франкфурті склало
Фото: hyser.com.ua
Консульство України у Франкфурті-на-Майні в жартівливій формі розповіло про те, з якими проблемами українських подорожувальників їм доводиться стикатися у своїй роботі.

Зокрема, консультву довелося розбиратися в ситуації з одним із серпневих рейсів WizzAir з Франкфурта до Києва, коли літак відлетів, не дочекавшись 42 пасажирів, хоча ґейт  був затритий на 10 хв пізніше від плану (більша затримка загрожувала запізненням уже на дві години через втрату своєї черги на виліт).

"Пасажири з'явилися біля ґейту через 15 хвилин після його закриття. Більшість з них була з пакетами з Duty Free та наїдками з Burger King й McDonalds... Пройшли check-in ще до 12-ї години дня, чого цілком достатньо, адже ґейт закривається о 13.55", – розповідають дипломати.

Як виявилось згодом, не полетіти могло ще більше, але пілот літака, поспішаючи на відліт з кімнати для паління у транзитній зоні, помітив квитки на свій рейс у групи з п'ятьох пасажирів, які, на відміну від пілота, нікуди не поспішали.

"Аргументи, що попереду ще контроль авіаційної безпеки, а до закриття ґейту лише 5 хв, подіяли не з першого разу. Але пілот виявився наполегливим, і ці мандрівники встигли – літак їх зачекав. А ось інші 42 пасажири на той момент ще навіть не дісталися контролю безпеки. Наступного дня, у неділю, консули були присутні у FraPort аби розібратися, як могла статися така прикра ситуація? Недільний рейс також відлітав о 14.25, а ґейт зачинявся, як і днем раніше, – о 13.55. Черга на паспортний контроль сформувалася величезна – приблизно одночасно оформлювалися пасажири до Туреччини, Кувейту, Китаю та Таїланду. Тобто це приблизно 30-40 хвилин лише на паспортний контроль. А потім же ще треба знайти ґейт та пройти контроль безпеки!" – йдеться в повідомленні.

Коли часу до закриття ґейту лишалося вже лише 30 хвилин, працівники консульства, за їхніми словами, домовилися зі службовцями аеропорту про пришвидшений пропуск громадян України до паспортного контролю (попри те, що до цього часу всі мали вже пройти цей етап).

"Втім, виявилося, що ця опція стала у пригоді для 8 наших співвітчизників (усі інші до того моменту вже давно пройшли цей етап та перебували у транзитній зоні). Останній пасажир пробіг від check-in до паспортного контролю о 13:20, коли до закриття ґейту лишалося лише 30 хвилин! Загалом у той день на рейс зареєструвалося 287 пасажирів. Двоє не прийшли взагалі. Тобто, на check-in у неділю з'явилося 285 осіб. Останній пасажир, імовірніше за все, на жаль, не встигне, – підбивали ми підсумки – але 284 відлетить!" – Розповідають у консульстві.

"Яким же було наше здивування, коли після чергового очікування і закриття ґейту виявилося, що не вилетіло цілих 17 осіб!  Але 3 справжні шокові новини були попереду: 3-є місце – наш останній пасажир-марафонець таки встиг;  2-е місце – більшість тих, хто не встиг, пройшли check-in на півтори години раніше за "марафонця". 1-е місце: серед цих 17-ти було також кілька пасажирів, які пропустили свій рейс вчора. Завіса", – додали дипломати.

Нагадаємо, міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що лише 5-7% українців користуються послугами авіаційних компаній.

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом