Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Україні вартість проїзду платною дорогою повинна бути не вищою 10 євроцентів, - Новак

В Україні вартість проїзду платною дорогою повинна бути не вищою 10 євроцентів, - Новак
Славомир Новак Фото:espreso.tv
Вартість проїзду концесійною дорогою в Україні буде однозначно дешевшою, ніж у Євросоюзі. Ціна проїзду не повинна бути вищою за десять євроцентів.

Про це розповів в.о. глави Державного агентства автомобільних доріг ("Укравтодор") Славомір Новак в інтерв'ю РБК-Україна

"Звичайно ж, в Україні проїзд буде дешевшим, ніж у ЄС. У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 до 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду концесійною дорогою не повинна бути вищою, ніж 10 євроцентів", - розповів Новак.

За його словами, на цьому етапі Укравтодор уже готовий оголошувати конкурс з пошуку інвестора на будівництво першої платної дороги в Україні.

"Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Ради з питань транспорту прийняв від нас проект з необхідними змінами. Як відомо, 27 лютого цей закон було ухвалено Верховною Радою 233 голосами. Приміром, ми прописали у змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвесторові у разі, якщо не буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвесторові окупити свої витрати. Без гарантії такої компенсації у концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор. Після ухвалення цього законопроекту ми готові оголошувати конкурс з пошуку концесіонера. Проводитимемо переговори. Концесія - це завжди переговори, а не тендер", - підкреслив Новак.

За словами керівника Укравтодору, першим проектом із залученням приватних інвесторів повинно стати будівництво концесійної дороги Краковець - Львів. 

"Є ще декілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Приміром, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ - Чоп. Що стосується траси Біла Церква - Київ, то її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей проект може бути цікавим для концесіонера", - розповів він.

Як відомо, вартість будівництва першої концесійної (платної) дороги Київ - Біла Церква складе близько $300 млн.

Нагадаємо, Державне агентство автомобільних доріг України погодило технічне завдання на розробку проектної документації для будівництва Північної об’їзної автомобільної дороги м. Львів.

З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal