RSS
ПОЛІТИКА НОВИНИ

Янукович пропонує Брюсселю: €10 млрд кредиту плюс вільний експорт для металургів - і ми ваші

Президент хоче зняття обмеження на експорт вугілля і сталі
Президент України Віктор Янукович готовий підписати на саміті "Східного партнерства" у Вільнюсі стратегічну для держави Угоду про асоціацію з Європейським Союзом, якщо Брюссель виконає низку вимог.
Янукович пропонує Брюсселю: €10 млрд кредиту плюс вільний експорт для металургів - і ми ваші Віктор Янукович, Жозе Мануель Баррозу. Фото: president.gov.ua

Про це iPress.ua повідомило поінформоване джерело, близьке до Адміністрації Президента України.

"Янукович висунув Європі умови - €10 млрд стабілізаційного кредиту і зняття обмежень на експорт у ЄС продукції гірничо-металургійного комплексу", - розповів співрозмовник iPress.ua.

Як відомо, основними вітчизняними експортерами металургійної продукції є компанії Рината Ахметова.

Як повідомляв iPress.ua, сьогодні, 25 листопада, президент Ради Євросоюзу Герман ван Ромпей спільно із президентом Європейської комісії Жозе Мануелем Баррозу виступили із спільною заявою, в якій констатували, що пропозиція ЄС про підписання Угоди про асоціацію залишається чинною.

22 листопада Президент України наголосив, що Київ не може підписати Угоду про асоціацію з Євросоюзом через високий рівень економічного тиску і шантажу, який здійснює Кремль.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кінець зближення України з Європою: Янукович перекинув стіл

Кабінет міністрів розпорядився призупинити процес підготовки до укладення Угоди про асоціацію між Україною, Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами - членами.

10 грудня минулого року Рада міністрів закордонних справ ЄС ухвалила висновки, у яких заявила про готовність підписати Угоду про асоціацію з Україною.

Україна та Європейський Союз планували підписати Угоду про асоціацію 28-29 листопада на саміті "Східного партнерства" у Вільнюсі.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (2) +

Додати коментар

  • сергей бортник25 листопада 2013 18:39
    Фінансові ресурси і програми для ЄС Чехії
    Програми для попереднього ES
    У період до вступу в Європейський Союз, Чехія використовує кілька інструментів фінансової допомоги Європейських співтовариств: Фаре, ISPA та SAPARD і бере участь у декількох програмах і агентствах спільноти.
    Фаре програма для Чеської Республіки складається з програмних модулів: Національних програм Фаре ПГС і Фаре багатонаціональних програм. Програми потім вводити або на національному рівні, однією з країн-кандидатів або централізовано Європейською комісією в Брюсселі. Програми, реалізовані в окремих країнах, децентралізовані Національні програми складають близько чотирьох п'ятих від загального бюджету Phare.
    Phare національні програми чи національні оперативні програми Phare (КС)
    Ці програми є основним інструментом, через який Фаре допомагає країни-кандидати підготовки до членства. Ці програми були розпочаті в Чехословаччині в 1990 році і після 1993 року продовжували в Чехії. У період 1995-1999 представлена ​​національна оперативних програм 50% від загального обсягу асигнувань для Phare Чехії (35 мільйонів євро, тобто 1,1 млрд. крон на рік). У період 2000-2002 років ця частка збільшилася до близько 75% від загального обсягу асигнувань Phare (60 млн. євро, тобто 1,9 млрд. крон).
    Програми прикордонного співробітництва (ПГС)
    Програма CBC був запущений в 1994 році для фінансування проектів, що становлять спільний інтерес країн-кандидатів та їхніх сусідів - держав-членів Європейського Союзу. Чеська Республіка було інвестовано в регіоні, який знаходиться недалеко від кордону з Німеччиною та Австрією, особливо в проектах на навколишнє середовище (наприклад, будівництво очисних споруд з метою поліпшення якості вод, які перетинають кордони) і транспорт (наприклад, поліпшення якості доріг і автобани). У період 1995-1999 представлена ​​програм прикордонного 50% від загального обсягу асигнувань для Phare Чехії (34 млн. EUR, тобто 1,1 млрд. крон на рік). У період 2000-2002 років ця частка знизилася до приблизно 25% від загального обсягу асигнувань Phare (19 млн. EUR, тобто 600 мільйонів крон на рік). CBC була розширена і використовується для фінансування проектів як на кордонах з країнами ЄС, а також кордонів між країнами-кандидатами, зокрема Чехії - польських і чеських - словацького кордону.
    На додаток до національних програмам залучає ресурси Чехія від програм для декількох держав. Ці так звані мульти-країнових програм відкриті для всіх країн Центральної Європи. У деяких багатонаціональних програм заснувала спеціальний фонд, який отримує запити від всієї Центральної і Східної Європі і краще фінансованих проектів, представлених. Наприклад, подібний фонд був створений для підтримки неурядових організацій. Інші програми, що фінансуються багатонаціональна консультації, навчання, дослідження або будівництво протягом кількох країнах одразу. У цьому випадку проекти відібрані Комісією у співпраці з представниками всіх країн-учасниць. Наприклад, були профінансовані консультаційні послуги, спрямовані на методів захисту Дунайського басейну від забруднення.
    З 2000 року за сприяння Європейського союзу більш ніж у два рази з відкриттям ISPA і SAPARD програм для транспорту, навколишнього середовища, сільського господарства та розвитку сільських районів. Програми Phare, ISPA та SAPARD мають дві мети: забезпечити Чехії швидкий вхід в ЄС, а що краще, щоб підготувати її до повного використання членства. Хоча основна мета цих програм очевидна, операція Фаре, ISPA та SAPARD не завжди легко.
    Мета всіх проектів, підтримуваних Європейським Союзом є надання допомоги країнам-кандидатам у задоволенні Копенгагенським критеріям і забезпечити, щоб країни-кандидати були включені до Європейського Союзу якомога швидше і без зайвих проблем, так що розширення ЄС було успішним для всіх. Крім того, в Чеській Республіці реалізуються програми, чиї кошти були розподілені в різні регіони для проектів, але ці програми не безпосередньо керував делегацією Європейської комісії в Празі. Проекти, що відносяться до, наприклад, участь Чехії в програмах Європейського співтовариства, всі з яких фінансуються окремі проекти в рамках держав-членів. Крім усього іншого, я падаю програми надають гранти студентам і освітніх проектів, таких як Леонардо да Вінчі, Сократа та молоді для Європи досліджень і розробок програма програми підтримки малого та середнього підприємництва і програму SAVE для підтримки економії енергії. Чехія для участі в цих програмах на тих же умовах, що і нинішніх держав-членів, - які також означає, що вони повинні брати участь у витратах, проте програму Phare, щоб допомогти фінансувати цю частку.
    Фаре
    Програма Бюджет Фаре, яка є основним інструментом фінансової та технічної допомоги в країнах Центральної та Східної Європи, був у період 1989-2001 понад 15 млрд євро (480 млрд крон). До травня 2003 Чеська Республіка безпосередньо виділені з Фаре коштів 993500000 (30800000000 крон). Що стосується багатосторонніх програм в, важко вказати точну суму, яку в Чехії отримав їх, тому що на цю суму завжди спільно з іншими країнами, але, за оцінками близько 30 мільйонів (960 мільйонів крон). Загальний бюджет для країн-кандидатів у рамках PHARE багатонаціональних програм становить 2,6 млрд. євро (83200000000 крон).
    Всі кошти, надані згідно із Фаре коштів у вигляді грантів, а не кредитів. У деяких випадках, Бенефіціар може прийняти рішення про застосування Phare кошти для кредитів іншими компаніями або організаціями. Якщо ці кошти були використані для цілей, для яких вони були призначені, чи не Європейський союз в будь-якому разі повернення субсидій тому. Індивідуальні проекти виконуватися кваліфікованим компаній, відібраних на конкурсній основі чи спеціалізованих державних або неурядових установ. Європейська комісія запропонує щороку разом з Чеською державної програми Phare, який відповідно до бюджетних обмежень і фокусується на пріоритетах, визначених у партнерстві зі вступу. Після того, як Комісія і держави-члени ЄС схвалять програма проходить на себе відповідальність за його керівництва чеського уряду. У неї є три роки підготовки, управління та завершення всіх проектів у рамках програми. Кошти, не використані в строк повертаються в бюджет Європейського союзу.
    Фаре фінансується за рахунок своїх програм на різних типах проектів:
    Twinning (для партнера), консультування, навчання та дослідження - близько 30% з цих типів проектів, відомих під загальною назвою ініціатив "Інституційний будівництво" спрямовані на надання зарубіжних експертів Чехії, які використовують свій досвід в інших країнах, в яких задовольняє критеріям членства в Європейському Союзі. Цей тип підтримки був опублікований близько третини від загального бюджету, наданої Чехії. Так званий. "Твіннінг" є спеціальним механізмом, призначеним для заохочення передачі досвіду міністерствами або іншими органами державної влади держав-членів партнерів ЄС у країнах-кандидатах. Наприклад, фахівці з німецької Управління державного нагляду і Банку Греції оплачуються Фаре порадити Чеський національний банк впровадити стандарти ЄС з нагляду у сфері комерційних банків і мінімізації шахрайства.
    Наступні три типи проектів відомі під загальною назвою "інвестиційних" проектів:
    Поставка обладнання - близько 10%
    Техніка або обладнання може бути надано в разі, якщо це необхідно відповідно до стандартів ЄС. Спеціальне обладнання було надано, наприклад, іноземець та прикордонної поліції для надання допомоги в реалізації нових машиночитаємих документів. У Європейському Союзі, ця система використовується для зменшення часу очікування на прикордонних переходах і полегшення ідентифікації злочинців або фальшивих документів, що засвідчують особу.
    Працює - близько 35%
    Будівельні роботи можуть бути профінансовані, якщо це допоможе відповідати стандартам ЄС. Досі так звикли близько третини коштів, що виділяються на території Чеської Республіки. Це було так, наприклад, фінансується більше 40 водоочисних споруд та систем каналізації, які масштабування ЄС стандарти якості води.
    Гранти і кредити - близько 25%
    У цьому випадку Комісія та уряд прийняв рішення створити фонд разом і вимагають застосування, які відповідають певним критеріям і завдань. Наприклад, Фонд розвитку людських ресурсів (ФРЧР) надає гранти для реалізації інвестиційних та навчальних проектів, які захищають існуючі або створити нові робочі місця в регіонах з високим рівнем безробіття.
    ISPA
    Проекти в рамках ISPA, щоб допомогти країнам-кандидатам у відповідності зі стандартами ЄС в галузі навколишнього середовища та розвитку інфраструктури транспортної високої якості, необхідного для економічного розвитку і вільного пересування людей і товарів в межах розширеного Європейського союзу. Цілями цієї програми є ідентичними з намірами Фонду згуртування (CF), за допомогою яких вони фінансуються подібні проекти в Європейському Союзі. Із загальної суми бюджету ISPA було в травні 2003 року в Чеській Республіці виділено 350 млн. євро (10,8 млрд. крон) протягом чотирнадцяти великих будівельних проектів у Чеській Республіці, 6 з них у галузях транспорту та навколишнього середовища 8. Проекти в галузі транспорту займають приблизно 55% від загального бюджету, в той час як екологічні залишилися 45% бюджету.
    ISPA фінансує до 75% вартості проекту, решта покривається з чеських фінансових ресурсів або від міжнародних фінансових інститутів (МФІ), таких як Європейський банк реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Донині, ще жоден з цих інститутів ISPA проектів в nespolufinancovala Чехія.
    Що стосується управління програмою до Чеської Республіки в ЄС, як очікується, децентралізації, тобто, що все управляється і контролюється Чехії (як це має місце з SAPARD програми і як це буде для фондів ЄС, який буде відкритий для Чеської Республіки після вступу) без участі Європейської комісії. Після вичерпання засобів, зроблених аудиту Єврокомісії визначити, чи є були витрачені кошти ефективно і відповідно до правил. Якщо є які-небудь розбіжності, гроші повинні бути повернуті в комісії, а також у державах-членах ЄС.
    САПАРД
    Програма підготовки до вступу спрямована на підготовку країни-кандидата до спільної сільськогосподарської політики Європейського союзу і структурних фондів, а також заохочення інвестицій в сільське господарство і розвиток сільських районів. Основними напрямками для інвестицій викладені в Плані сільськогосподарського та сільського розвитку в Чеській Республіці в період 2000 - 2006, який був схвалений Європейською комісією в жовтні 2000 року:
    Сільське господарство:
    інвестиції в сільськогосподарські угіддя;
    поліпшення переробки і збуту сільськогосподарської і рибної продукції;
    Удосконалення структури для контролю якості та захисту прав споживачів;
    благоустрій та озеленення;
    Сільськогосподарські методи виробництва, призначені для захисту навколишнього середовища і підтримки сільської місцевості.
    Розвиток сільської місцевості:
    реконструкція та розвиток сіл і сільської інфраструктури;
    Розвиток та диверсифікація економічної діяльності;
    Удосконалення професійної освіти;
    технічна допомога.
    САПАРД Програма повністю децентралізована, тобто., Чеська Республіка несе відповідальність за управління програмою, а також держави-члени несуть відповідальність за управління структурними фондами. Індивідуальні проекти не вимагають схвалення з боку Європейської комісії, перш ніж їх реалізації. Для того щоб управляти фінансами чеський уряд встановив САПАРД агентство. Агентство мав отримати акредитацію на національному рівні Міністерством фінансів, а потім від Європейської комісії, щоб показати, що управління САПАРД програми будуть прийматися відповідно до критеріїв і, що штатний розклад і розробила систему для забезпечення належного витрачання коштів програми. Заявки приймаються від індивідуальних фермерів та організацій. Кращі з них, які відповідають заданим критеріям отримають фінансування. САПАРД Агентство несе відповідальність за те, щоб ресурси розподіляються неправильно. Після вичерпання засобів, зроблених аудиторської перевірки Європейської комісії. Якщо буде доведено, нецільове використання коштів, Комісія може призупинити платежі або навіть грошові кошти можуть бути повернуті в Європейській комісії, а також у державах-членах.
    Фінансових ресурсів ЄС для Чехії
    Загальний обсяг ЄС призначена виключно для Чехії виглядає наступним чином:
    1995-1999 2000-02
    Фаре 69 мільйонів на рік (2,2 млрд. крон) 79 мільйонів на рік (2,5 млрд. крон)
    ISPA - 57,2 до 83,2 мільйонів євро на рік (1,8 млрд - 2,7 млрд крон)
    САПАРД - 22,1 млн. євро на рік (0,7 млрд. крон)
    В цілому 69 мільйонів на рік (2,2 млрд. крон) про 171300000 євро на рік (5,5 млрд. крон)
    Банківська справа в Чеській Республіці
    Джерело коштів є програма Phare, якщо не вказано інше. Ці суми покрити загальну суму, виділену для сектора в період з 1990 по 2001 рік включно.
    Демократія 22 млн. євро (704 млн. чеських крон)
    Ринкова економіка 639000000 EUR (20448000000 крон)
    Розвиток приватного сектора 639000000 EUR (20448000000 крон)
    Підготовка до структурних фондів 72 млн. євро (2304 млрд. крон)
    САПАРД 44 млн. євро (1408 млн. крон)
    Зайнятість 46 мільйонів євро (1472 млрд. крон)
    Освіта 78 мільйонів євро (2496000000 крон)
    Соціальне забезпечення і здоров'я 25 млн. євро (800 млн. чеських крон)
    Транспорт 141 млн. євро (4512 млрд. крон)
    ISPA - транспорт 83 млн. євро (2656 млрд. крон)
    Енергетика 16 мільйонів євро (512 млн. чеських крон)
    Телекомунікація 8000000 (256 млн. чеських крон)
    Допомога в усуненні та запобіганні повеней 11 мільйонів євро (352 млн. крон)
    Реалізація законодавства 361 млн. євро (11552 млрд. крон)
    Державне управління 25 млн. євро (800 млн. чеських крон)
    Законодавство на внутрішньому ринку 32 млн. євро (1024 млн. крон)
    Середа 150 мільйонів євро (4800 млрд. крон)
    ISPA - середа 54 млн. євро (1728 млн. крон)
    Сільське господарство 34 млн. євро (1088 млн. крон)
    Фінанси 27 мільйонів євро (864 млн. чеських крон)
    Юстиції та внутрішніх справ 37 мільйонів євро (1184 млн. крон)
    Адміністрація 2000000 (64 млн. крон)
    В цілому 1022 млн. (32704 млрд. крон)
    Більш детальну інформацію можна знайти в бюлетені інформаційний центр ЄС . Відповісти
  • Wojciech Zborowski29 листопада 2013 20:15
    Увага Союзу
    Необхідно розрізняти два питань .
    Що ще , щоб мати свободу поїздок до Європи і решта світу і повернутися до своєї власної вільної і незалежної країні , а інший вхід нашого Європейського Союзу і покласти все задешево : західні корпорації ставки працювати так , щоб бути закриті і люди сповільнилося , і в свою чергу , побудувати магазини в який буде продаватися для іноземних товарів і в цих країнах буде сприяти підвищенню зайнятості , в основному в Німеччині . Це не кінець , що ціна квадратного позаду входу в uropean Союзу буде колонією одній з європейських країн , так що люди втрачають свободу і незалежність , тому, що всі економіки і фінансів політиків країни вирішити штаб -квартирі ЄС у Брюсселі.
    Це спосіб взяти окремі країни без єдиного пострілу.
    Польща втратила багато здатися в ЄС і полюси мають мало свого майна , оскільки більшість знаходиться в руках корпорацій ЄС. Це сумно , як ЄС хоче позбавити суверенітету іншої країни для " Іуди срібняків ». Відповісти
25 11 2013 14:49
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ

Карикатура дня

СТАТТІ