Збитий російський безпілотник навіть після аварії може передавати своє місцезнаходження і вести запис
Про це на своїй сторінці у Facebook написав радник голови СБУ Маркіян Лубківський.
Нагадаємо, безпілотник був підбитий у районі населеного пункту Піски, після чого почав падіння в районі Авдіївки і остаточно впав північніше населеного пункту Водяне.
У процесі вивчення уламків безпілотника фахівці Служби Безпеки України виявили цікаву додаткову інформацію.
"Отже, мова йде про безпілотний літальний апарат "Форпост" виробництва ВАТ "Уральський завод цивільної авіації" (РФ), створений в рамках міжнародного контракту. В рамках реалізації цього контракту на ВАТ "Уральський завод цивільної авіації" було організовано збирання тактичних БПЛА "Форпост". У 2011-2013 роках було виготовлено 10 комплексів з БПЛА "Форпост", - пише Лубківський.
Кожен комплекс складається з наземної станції управління та трьох БПЛА (вартість одного БПЛА у 2013 році складала близько $6 млн).
Основні характеристики БПЛА "Форпост"
Максимальна злітна маса - 454 кг;
Максимальна вага корисного навантаження - 100 кг;
Довжина - 5,85 м;
Розмах крил - 8,55 м;
Робоча швидкість 126-148 кмг;
Практична стеля - 5797 м;
Тривалість польоту 17,5 год.;
Максимальна дальність дії системи - 250 км.
В комплектацію БПЛА "Форпост" входить відео та інфрачервоне обладнання, яке дозволяє передавати інформацію у фото- та відеорежимах оператору комплексу.
Для зльоту та посадки використовується аеродромна інфраструктура (злітна дистанція не менше 250 м).
Апарат має систему з двох незалежних гіроскопів, також дублюються датчики GPS, що розміщені зверху на крилах.
Апарат укомплектовано багатофункціональною системою відеоспостереження з платами відеозахоплення, потужною інфрачервоною камерою з охолоджувальною матрицею високої роздільної здатності, що може визначати відстані, координати та здійснювати балістичні обчислювання.
Орієнтовна вартість головного пристрою відеореєстрації з інфрачервоною камерою становить $1 млн.
На думку фахівців, такі системи, в т.ч. апарат, що досліджується, можуть приховано комплектуватися засобами визначення місцезнаходження після аварії, так званими чорними скриньками, які спроможні автономно передавати свої координати, прослуховувати навколишнє середовище або, навіть, активувати інші.
Усі фото Маркіяна Лубківського.