"Чорна п'ятниця" у США: день, коли шопінг перетворюється на змагання
У цей день торгові мережі знижують ціни на 20-40%. На окремі товари знижки можуть сягати 90%. Знижки також пропонують і онлайн-магазини. Декілька штатів навіть роблять цей день офіційним вихідним.
Цього року у деяких торгових мережах США розпродажі почалися на день раніше - у День подяки.
За статистикою, у цей день відбувається максимальна кількість покупок у році. Одним із найпопулярніших товарів "чорної п'ятниці" традиційно є телевізори з великою діагоналлю екрану та інша побутова техніка і електроніка. Також дуже популярними є одяг, взуття, годинники та біжутерія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Президент Венесуели наказав знизити ціни: у магазинах ажіотаж (відео)
Численні покупці збираються біля входу у торгівельні центри за кілька годин до старту продажів. Іноді найбільш агресивних покупців доводиться вгамовувати поліції.
Торгові мережі напередодні "чорної п'ятниці" рекламними кампаніями вміло нагнітають ажіотаж у покупців. Це "свято споживання" є вигідним як для покупців так і для торгових мереж, які за вихідні можуть заробити до половини річної виручки.