Достойне місце для політичної реклами, - фотопроект
Минулого тижня гендиректор Комітету виборців України Олексій Кошель заявив, що на передвиборчу кампанію за два місяці в Україні партії витратили 2 млрд грн.
Depo.ua та Комітет виборців України (КВУ) вирішили поділити передвиборчі витрати на чотири великі групи: пряма реклама (на вулицях, телебаченні, радіо, друкованих та електронних ЗМІ), прихована реклама або ж "джинса", витрати на утримання виборчих штабів, і врешті прямий (різноманітна "гречка", купони на безкоштовні послуги, готівка) або опосередкований (облаштування дитячих майданчиків, доріг, лавочок тощо) підкуп виборців.
Ні для кого не секрет, що найпопулярнішими серед політиків є вулична реклама та реклама в медіа. Адже людина мимоволі побачить борд з "улюбленим обличчям" чи почує гасло партії по телевізору поки йде реклама. Проте серед українських політиків також популярний інший вид реклами – це листівки, які нам роздають на вулиці, кидають у поштові скриньки та засовують у щілину між дверима.
фото:Андрій Поліковський
На жаль, немає офіційної статистики щодо кількості виготовлених листівок, проте кожна партія чи кандидат зазвичай друкує їх з розрахунку 1листівка на 1 людину.
фото:Андрій Поліковський
За даними ЦВК, кількість виборців в містах з населенням більше ніж 90 тисяч осіб дорівнює 11 510 001 осіб. Тобто, кожна велика партія витрачає як мінімум 11,5 млн грн. на листівки. А якщо взяти до уваги ще й кандидатів-мажоритарників від цих сил, то сума зросте в рази.
фото:Андрій Поліковський
До прикладу, за ці гроші кожна партія могла би закупити по 5 нових тролейбусів "Електрон", прокласти 22 км. велодоріжок чи закупити по 188 тепловізорів для армії.
фото:Андрій Поліковський
Зрештою більшість агіток викидається у смітник в той час, як вояки не бачать ворога вночі, а цивільні їздять на розбитому транспорті.
фото:Андрій Поліковський
фото:Андрій Поліковський
фото:Андрій Поліковський