RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ СТАТТІ

На українському ринку з'явилася можливість стати дизайнером власного взуття

Інтерв'ю з Ксенією Кондрат, засновницею і власницею української взуттєвої компанії Calor
У зв'язку з COVID-19 і тривалим карантином, на ринку України почали з'являтися нові форми бізнесу. Торгові центри були закриті, люди не могли купити собі речі і взуття, відповідно з'явилася певна проблема.
На українському ринку з Фото: Calor

Де є попит, там обов'язково з'явиться  пропозиція. З одним з таких бізнесів, який з'явився на грунті такого попиту, ми хочемо вас познайомити.

Ксенія, розкажіть, будь ласка, про свій продукт?

Ми робимо взуття ручної роботи індивідуально для клієнта.

Так, і компаній, які займаються індивідуальним пошиттям взуття на ринку України не мало. Але ми прийшли саме до Вас. Розкажіть, чим ваш проект відрізняється від інших майстерень з пошиття взуття?

Ми зробили підхід до вибору взуття ще більш індивідуальним. Ми не просто шиємо взуття індивідуально під параметри стоп клієнта, у нас є онлайн - конструктор, у якому клієнт може сам створити собі дизайн майбутньої пари взуття. Кожна модель поділена на логічні частини, для яких клієнт може вибрати колір і тип матеріалу (гладка шкіра або замша), подивитися на свою майбутню пару взуття під різними ракурсами і замовити.

Скільки кольорів у вас зараз на сайті представлено для замші і гладкої шкіри?

До недавнього часу на нашому сайті calor.com.ua було 12 кольорів замші і 12 кольорів гладкої шкіри. Також підібрані під них 12 кольорів шнурків, стільки ж кольорів металевих блочек, нитки прошива підошви і чотири кольори підошви.

Скільки моделей взуття зараз є на сайті?

На сайті є осіння модель Calor Sunrise і протягом тижня ми запустимо нову модель Calor Dayger, яка буде в демісезонному і зимовому варіанті в залежності від підкладки. Ми вже відтестувати декала зимових моделей, відшили кілька пар цього взуття. Фотографії можна вже побачити у нас на сторінці в Інстаграмі та Фейсбуці.

Фото: Calor

Так, ми вже бачили. Дуже красива модель. Ви самі придумали цю модель або це копія моделі якогось відомого бренду? В Україні я знаю прийнято копіювати вдалі закордонні моделі.

На світовому ринку дуже багато різноманітних моделей взуття на будь-який смак і дуже складно придумати щось унікальне. Але ми не копіюємо моделі. Calor Dayger - унікальна модель і розроблена в нашій компанії.

А які матеріали ви використовуєте для пошиття взуття?

Шкіра на верху і низу взуття - це натуральний італійський спилок і гладка шкіра. У зимовій моделі в якості підкладки можна вибрати щільну вовняну тканину або натуральне хутро. А устілки - це шкіра вівці чи повсть на 100% складається з вовни вівці в залежності від сезону.

Ми намагаємося використовувати тільки натуральні матеріали, щоб нашим клієнтам було максимально комфортно в нашому взутті, нога дихала і не створювалося неприємних запахів усередині пари.

А як взагалі відбувається процес замовлення на сайті?

Все просто: клієнт робить собі дизайн взуття, потім на другому кроці вносить розміри своїх стоп і на третьому кроці оформлює замовлення, оплачує покупку. Ми беремо запас на пошиття 5-7 робочих днів, хоча зазвичай шиємо швидше. Далі взуття відправляємо поштою Україною або в інші країни.

У вас вже є клієнти за кордоном?

Так є. Поки їх не багато. Але в перспективі сподіваємося збільшити число зарубіжних клієнтів, адже весь процес замовлення відбувається онлайн і кордони для нашої моделі бізнесу не перешкода.

На скільки мені відомо, компаніям, які шиють взуття індивідуально потрібно бачити ноги клієнта, щоб зняти мірки, як ви обійшли цей момент?

У нас є своя система відповідності розмірів стоп і наших колодок. На початку ми не завжди точно потрапляли в розмір і нам довелося перешити декілька пар взуття, але ми зрозуміли свої помилки і зараз у нас немає повернень, в більшості випадків взуття "лягає" по нозі клієнта ідеально. У будь-якому випадку, наші клієнти можуть не боятися замовляти у нас взуття онлайн, тому що проблеми з невідповідністю розміру ми беремо на себе і готові перешити взуття, якщо воно не підійде.

До кожного клієнта ми ставимося як до першого!

Ми бачили відгуки про ваших калори в Інстаграмі. Щось вони занадто захоплені, як ніби не справжні!?

Всі відгуки справжні, ми пишемо ім'я, місто та розміщуємо фотографії клієнтів. До того ж, ми не розміщуємо текстових відгуків клієнтів, тільки відео відгуки, щоб не було до нас ось таких питань. А відгуки позитивні, тому що ми піклуємося про наших клієнтів і шиємо хороше взуття. До кожного клієнта ми ставимося як до першого! Навіть, якщо буде негативний відгук, ми його теж розмістимо, щоб це було постійним нагадуванням про наші недоліки і мотивацією для їх виправлення!

Де продаєте своє взуття? Тільки через свій сайт?

Специфіка нашої бізнес-моделі передбачає використання конструктора, який знаходиться на нашому сайті. Хоча ми і намагаємося продавати готові колірні рішення на Розетка і зарубіжних маркетплейсах, таких як Etsy і Amazon Handmade.

Обидві ваші моделі взуття підходять і для чоловіків і для жінок?

Так, обидві наші моделі універсальні - в залежності від підбору та поєднання кольорів, можна зробити їх чоловічими або жіночими.

Фото: Calor

Як ви придумали таку бізнес - ідею? Є якась передісторія?

На жаль, красивою історії у мене немає. Останні 6 років я займалася різними напрямками бізнесу від торгівлі на Amazon до освітніх програм і консалтингу. Від банального перепродажу китайських товарів до будівництва брендів. Я зрозуміла, що не хочу займатися бізнесом виключно заради фінансової вигоди, я хочу створювати продукт і культуру, яка цікава і потрібна людям. Крім того, хотілося привнести щось нове у ринок, щось технологічне.

Я бачу тенденцію, яка є на світовому ринку і яка полягає в тому, що бренди все більше нішуются і практикують все більш індивідуальний підхід, тому що клієнти більше не хочуть бути як усі, вони хочуть максимально персоніфікований продукт для себе. Цього варто було очікувати, адже ми самі це культивували в споживача не один десяток років: не будь як всі! Вирізняйся! Ти унікальний! - кричали ми з бігбордів і рекламних роликів. Тепер бізнесу доведеться відповідати.

Ксенія, які у вас плани на майбутнє?

Великі та далекосяжні! Наразі ми будемо додавати нові моделі на сайт раз в сезон, намагатися розширити географію клієнтів і, звичайно, шити найкраще взуття!

Ви не боялися відкривати бізнес в кризу і розпал коронавирусной інфекції? Багато бізнесів адже закрилися.

Я не готова була відмовитися від своєї ідеї через кризу та інших моментів. Звичайно, це все накладає відбиток на розвиток бізнесу і є багато проблем, які виникають майже щодня: і з доставкою матеріалів, і з фінансами, і з хворобами співробітників. Але є позитивні моменти, наприклад, на ринку з'явилися кваліфіковані профільні фахівці в взуттєвої сфері, яких раніше важко було знайти.

Фото: Ксенія Кіндрат

Що означає назва Calor? Воно вимовлятися як "Калор" з наголосом на а? Нагадує англійське слово color (колір), але не так пишеться.

Calor з іспанської перекладається як "спека". Для мене це емоційне, яскраве слово, яке окрім усього іншого асоціюється, як ви вірно підмітили, з англійським словом "колір", що також підходить до нашої бізнес - моделі.

Ми хочемо, щоб наше взуття стало для наших клієнтів улюбленим на кожен день

 

 

 

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

06 11 2020 09:00
ТЕГИ: бізнес
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ