4 супер-бренди, що уникають Facebook
Практично кожен інший великий бренд сьогодні надсилає для своїх шанувальників твіти та оновлення на Facebook, навіть ті, про яких ви можете подумати, що їм не варто про це турбуватися, як то Goldman Sachs і ExxonMobil. Перераховані нижче бренди не мають жодного офіційного облікового запису на своє ім'я у Facebook або Twitter на цей час.
1. Trader Joe`s
Популярна і улюблена багатьма американцями продуктова мережа має у своєму розпорядженні прекрасний сайт, де повідомляється про нові пропозиції і рецепти, які надходять у продаж. Але ви напевно помітили, що на сайті немає посилання на "знайдіть нас у Twitter". Як і багато чого іншого стосовно Trader Joe`s, маркетингова стратегія компанії у соціальних медіа залишається загадкою. Проте, ця стратегія відповідає загальній маркетинговій філософії компанії. Trader Joe`s не пропонує також традиційної реклами.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Понад 80% компаній мають "глухий" акаунт у Facebook
Відсутність шанувальників у Facebook, здається, зовсім не завдає шкоди цій мережі магазинів: продажі в 2009 році (який був останнім роком, коли подібні цифри були доступні) склали близько 8 мільярдів доларів – такою ж цифрою може похвалитися дружній до соціальних медіа Whole Foods,- відповідно до даних Fortune.
2. Marlboro
Facebook не є територія для Marlboro. Ви не побачите жодного іншого сигаретного бренду в соціальній мережі, можливо, через те, що ці компанії остерігаються спровокувати проблеми через численні маркетингові обмеження, визначені для цієї категорії бізнесу. (Хоч регулююча угода Tobacco Master Settlement Agreement, яка встановлювала більшість із цих обмежень, була прийнята в 1998 році, задовго до народження соціальних медіа). Відсутність стратегічного бачення, здається, боляче вдарила по бренду: у 2006 році Marlboro перебував на 10 місці у глобальному рейтингу брендів Interbrand’s 100 Best Global Brands. У цьому році компанія випала із топ-100.
3. Viagra
Віагра може керувати світом соціальних медіа через спам, але немає жодної офіційної присутності препарату на Twitter або Facebook. Як і Marlboro, це, здається, є характерним для всієї галузі – не мають присутності у Facebook також Levitra або Cialis. Джон Мак, редактор і видавець для Pharma Marketing News/Pharma Marketing Blog, говорить, що правила FDA є головною перешкодою для роботи фармацевтичних брендів у соціальних медіа. "Інший чинник пов'язаний з коментуваннями, які можуть мати несприятливий характер – компанії остерігаються, що подібні неприємні коментарі можуть з’являтися в тредах,"- пояснює він.
4. Apple
Найбільша в світі компанія є також найбільшим розчаруванням для соціальних медіа. Наразі Apple не має офіційного аканту ні у Twitter, ні у Facebook. Очевидно, що це ніяк не зашкодило бренду.
Чи потрібно вам намагатися наслідувати стратегію Apple? Брайан Соліс, головний аналітик компанії Altimeter Group, вважає, що ні: "Правду кажучи, якби у них не було зв'язку з цим новим, технологічним поколінням, їм би довелося налагодити цей зв'язок", говорить він. "Компанія вже й так мала достатньо реклами і популярності, яка передавалася і передається із уст в уста. Тобто Apple отримав достатньо соціальної реклами, проте, трохи у інший спосіб".
Оригінал: mashable.com, Переклад: ipress.ua