GraphEffect став загальнодоступним
До цього вона була доступна лише для окремих брендів (у тому числі Toyota, American Express, Samsung) та розробників, каже watcher.
GraphEffect – соціальна мережа та інструмент спільної роботи для маркетологів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розвінчання міфів. Маркетинг - це не те, що ви думаєте
Зокрема, маркетологи можуть окремо взаємодіяти за проектами для різних замовників. Інтерфейс соціальної мережі схожий на інтерфейс Facebook:
GraphEffect пропонує наступні функціональні блоки:
1. Teams – віртуальна команда якогось із ваших проектів, об’єднана і доступна для взаємодії в одному місці:
2. Sidebar – приватні розмови у рамках і в контексті якогось проекту:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які компанії найкраще переживуть кризу
3. Follow Ups – дозволяють встановити нагадування і сповіщення (наприклад, коли хтось із вашої команди закінчив презентацію із якою вам потім потрібно працювати) щодо роботи над проектом:
4. Apps – користувацькі додатки, інтегровані до функціоналу спільної роботи:
Щоб отримати доступ до соціальної мережі, вам потрібно запросити інвайт на головній сторінці проекту. Тест-драйв GraphEffect із докладними поясненнями передбачений за цим посиланням.
Оригінал: watcher.com.ua