RSS
БЛОГОСФЕРА

LinkedIn. Інструкція для початківців

"Сплячий гігант соцмереж" чекає
Розповідь про те, що таке LinkedIn, навіщо вона і як нею користуватись
LinkedIn. Інструкція для початківців Таке, як Facebook, але для професіоналів. Фото: tweakyourbiz.com

Не лише Facebook, ВКонтакте чи twitter об'єднують людей у спільноти за інтересами. LinkedIn - найбільш професійна та сепарована соцмережа з усіх. Саме тут можна знайти фахового працівника, нормального роботодавця чи компаньйона. Однак звичайної реєстрації - замало. Про те, як зареєструватись, правильно заповнити усі реєстраційні форми та комунікувати із іншими фахівцями, розповідає Стефані Бак у мережевому часописі Mashable:

"LinkedIn вважається не надто сексуальним, сплячим гігантом соціальних мереж. Він тримається в тіні, можливо, через професійну природу своїх користувачів. Тим не менш, LinkedIn продовжує виявляти потужний вплив на користувачів, що шукають роботу, бренди, рекрутерів і промисловість.

Заснований Рідом Хоффманом в 2002 році, LinkedIn виріс до 161 мільйона членів в більш ніж 200 країнах, що робить його найбільшою професійною мережею в світі Інтернету (для порівняння, Twitter має 500 мільйонів зареєстрованих користувачів, а Facebook - 900 млн). LinkedIn доступний в даний час на 17 мовах і залишається впливовою мережею по усьому світу.

Незважаючи на сказане, ми все ж сумніваємося, що ви витрачаєте 20 хвилин на LinkedIn у день, як це роблять користувачі Facebook. Отже, якщо вам потрібен прискорений курс про те, що LinkedIn може запропонувати, перегляньте найбільш характерні особливості мережі, що наведені нижче. Або відправте цю статтю вашому знайомому випускникові, який готується вийти на складний сьогоднішній ринок праці.

Особистий профіль

Як і більшість соціальних мереж, LinkedIn пропонує користувачу створити свій особистий профіль, сторінку, на якій він може представити інформацію, таку як свій досвід роботи та професійні навички.

Однак, на відміну від багатьох інших соціальних мереж, на LinkedIn важливо заповнити свій профіль якнайповніше - особливо, якщо ви використовуєте LinkedIn для пошуку роботи. LinkedIn визначає "заповнення профілю" за шкалою 0-100%. Чим вища повнота заповнення вашого профілю, тим більше у вас шансів з'явитися в результатах пошуку. Наприклад, коли ви засвідчите володіння такими програмами, як "Final Cut Pro» і «Photoshop», потенційні роботодавці зможуть натрапити на ваш профіль, коли виконуватимуть розширений пошук на основі цих ключових слів. Зручно.

Щоб забезпечити заповнення вашого профілю на 100%, LinkedIn рекомендує вам включити наступну інформацію.

1. Промисловість та поштовий індекс

2. Поточне місце праці з описом діяльності

3. Ще два попередніх місця працевлаштування

4. Освіта

5. Щонайменше володіння п'ятьма навичками (програмами)

6. Профільне фото

7. Щонайменше 50 контактів

8. Резюме

Контакти

Звичайно, щоб отримати "50 друзів", згаданих вище, вам доведеться розширити свою мережу на LinkedIn. Не хвилюйтеся – алгоритми роботи і обробка даних на LinkedIn зроблять це досить простим.

Спочатку я рекомендую виконати ряд основних пошуків, щоб знайти людей, яких ви знаєте по імені. (Див. вікно пошуку у верхній частині кожної сторінки LinkedIn.) Натисніть кнопку "Connect" поруч з іменами людей, щоб додати їх до вашої мережі. Ви можете надіслати кастомне повідомлення разом із запрошенням, щоб зробити зв'язок більш персоналізованим.

Після того як ви здійснили декілька контактів, переходьте до сторінки «Люди, яких ви можливо знаєте». Алгоритм LinkedIn, найімовірніше, запропонує додаткові пропозиції, розглянувши мережі ваших нових контактів. LinkedIn розділяє ці контакти за рівнями. Люди, до яких ви вже підключені, "1-ий рівень" контактів. Люди, з якими ви ще не знайомі, але які пов'язані з вашими контактами 1-го рівня, є контактами другого рівнями. І так далі. Ви побачите синю позначку із написом "1", "2" або "3" поруч з їх іменами.

Ви також можете підключити список контактів електронної пошти до LinkedIn для пошуку додаткових контактів. Перейдіть до сторінки "Імпортувати контакти" і дозвольте доступ до своїх контактів, щоб утворити список потенційних знайомих. Майте на увазі, однак, що це може утворити величезний список людей, особливо якщо електронна пошта, наприклад Gmail, як правило, зберігає всі адреси, з якими ви коли-небудь з'єднувалися.

Групи

Групи LinkedIn це утворення, в яких професіонали та експерти можуть обмінюватися контентом, запитувати порад, шукати або запрошувати на роботу і спілкуватися з іншими.  Групи розділяються на бренди, асоціації і товариства, або групи підтримки різних починань, публікацій і цілих галузей загалом. Приклади їх різноманітні - від «Як починати - Спільнота для підприємців» до «Асоціації випускників Cal | UC Berkeley».

З іншого боку, не слід плутати «групи» LinkedIn із «компаніями». Coca-Cola має групу «Поточні та колишні співробітники Coca-Cola», але бізнес компанії живе на веб-сторінці «Coca-Cola Company». Детальніше про це пізніше.

З понад 1,3 мільйона груп на вибір, ви, ймовірно, знайдете декілька, які відповідатимуть вашій сфері діяльності та вашим інтересам. Майте на увазі, що багато груп вимагають перевірки автентичності перш ніж адміністратор дозволить вам приєднатися. Тим не менш, майже третина з груп не вимагають реєстрації, і позначені як "відкриті".

Як тільки ви ознайомитеся із функціями групи, ви можете створити свою власну групу. Це означає, що ви власник групи, але ви також можете призначити адміністратора групи і модератора, які відповідають за перебіг дискусії, підгрупи і настройки і т.д.

Компанії

Так само, як у  вас є персональна сторінка, багато компаній теж воліють представляти себе на LinkedIn. Як і на сторінках Facebook для компаній, ви можете слідкувати за діяльністю та новинами від компаній на LinkedIn.

Сторінки компаній містять загальну інформацію, наприклад, бізнес-огляд, список співробітників і згадки про компанію у пресі. Багато компаній також вирішують публікувати наявні вакансії на своїх сторінках, а деякі навіть заохочують заявників звертатися через LinkedIn, що надає зручні можливості робити це.

Якщо ви вирішите стежити за компанією, ви зможете знайти на домашній сторінці LinkedIn оновлення про діяльність компанії разом із новинами про інші ваші контакти. Mashable, наприклад, як правило, намагається розміщувати бізнес-статті на LinkedIn, оскільки їх зміст, здається, є найбільш актуальним для аудиторії мережі. Підприємства також використовують LinkedIn для розміщенння своїх оголошень, наприклад, про нові придбання, нових співробітників або зміни в політиці підприємства. Однак, LinkedIn застерігає від спам-оголошень: «Підприємства, які надто часто постять несуттєві оновлення підлягають уважному контролю зі сторони LinkedIn і ризикують видаленням своєї сторінки».

Якщо ви зацікавлені в додаванні Вашої власної компанії до мережі, LinkedIn радить вам зробити наступні кроки.

1. Ви є дійсним співробітником компанії і ваша посада вказана у вашому профілі.

2. Адреса електронної пошти компанії (наприклад, [email protected]) є однією із підтверджених адрес електронної пошти на вашому аккаунті LinkedIn.

3. Ви пов'язуєте свій профіль із потрібною вам компанією. Ви повинні вибрати назву компанії із запропонованого вам списку, коли ви змінюєте або додаєте посаду у вашому профілі.

4. Домен електронної пошти вашої компанії є унікальним.

5. Ваш профіль повинен бути заповненим більш ніж на 50%.

6. Ви повинні мати декілька контактів.

Працевлаштування

Пошук роботи і підбір працівників є одними з найцінніших можливостей LinkedIn. Все більше і більше компаній заохочують кандидатів влаштуватися на роботу через LinkedIn, через високу довіру до соціальної мережі і простоту у використанні.

Переходьте до вкладки "Робота", де ви знайдете варіанти для заявників. Виконайте розширений пошук доступних робочих місць за ключовим словом, назвою, місцем розташування, назвою компанії, рівнем зарплати і галуззю промисловості. (Пошук "забудовник" в 50 милях від Манхеттена виявив 488 результатів). Збережіть робочі місця для детального розгляду пізніше, і навіть збережіть результати пошуку, щоб пізніше перевірити оновлені результати.

Як роботодавець, ви можете запропонувати доступну роботу в LinkedIn за $ 295 на 30-денний термін. ( Доступні оптові пакети для укладання вигідніших угод). Після публікації ці робочі місця не тільки відображаються в результатах пошуку, а й у вкладці "Кар'єра" на сторінці вашої компанії.

Нарешті, рекрутери можуть "знайти талант" на LinkedIn, але вони повинні перейти на абонентський план за додаткову плату, необхідний для пошуку потенційних співробітників.

Оновлення

На відміну  від загального змісту в соціальних мережах, таких як Facebook і Twitter, оновлення  на LinkedIn, як правило, галузево і професійно орієнтовані. Майте це на увазі, якщо ви намагаєтеся збільшити свою участь.

Ви можете поділитися оновленнями з декількох різних місць, як із LinkedIn.com так і з інших мереж. Оновити свій статус можна з домашньої сторінки сайту LinkedIn, і він стане загально доступним, а також розмістити його у рубриці останніх новин у вашому профілі. Крім того, якщо ви берете участь в обговореннях в групах LinkedIn, така ваша діяльність вважається оновленням.

Надсилайте оновлення з інших сайтів, наприклад таких як Нью-Йорк Таймс, натиснувши кнопку соціального обміну LinkedIn поруч зі статтею. Або додайте закладку обміну LinkedIn на панелі інструментів браузера, щоб швидко обмінюватися сайтами в якості оновлення.

Нарешті, ви також можете підключити ваш Twitter аккаунт до LinkedIn. Це не тільки розширює вашу мережу, але і дозволяє вам відправляти твіти на LinkedIn, вони вважатимуться оновленнями також. Із отриманими твітами користувачі LinkedIn можуть взаємодіяти так як на Twitter.com, тобто - реагувати, відповідати і обирати кращі. Як і оновлення, твіти потрапляють на головну сторінку і з’являються у розділі ваших останніх справ на вашому профілі.

Так само, як LinkedIn радить брендам остерігатися надмірної кількості оновлень, ви також повинні практикувати стриманість. Користувачі цінують інформацію, а не надмірний трафік у рубриці новин. Через те, якщо бажаєте, ви можете відключити певні контакти. Виділіть оновлення користувача на головній сторінці та натисніть кнопку "приховати", щоб відмовитися від отримання оновлень від даного користувача.

Додатки

Додатки дозволяють користувачам LinkedIn налаштовувати свої профілі і ділитися їх вмістом по-різному. Наприклад, ви можете додати програму WordPress, так що ваші останні WordPress блоги стануть доступними в мережі LinkedIn. Зробіть те ж саме із презентаціями SlideShare, які створюєте ви чи ваша компанія.

Майте на увазі, що більшість додатків вимагають дозволу на доступ до окремої інформацію з вашого профілю, наприклад, вашого імені та посади. Тим не менш, усі додатки повинні дотримуватися політику конфіденційності LinkedIn, що означає, що вони не можуть скористатися із будь-якої приватної інформації, якщо вона не є доступною при простому перегляді сайту.

Мобільність

У LinkedIn є мобільні додатки для пристроїв iPhone, iPad, Android, BlackBerry, Windows і Palm. Додатки корисні для розміщення оновлень статусу і перевірки оновлень групи, коли ви в дорозі, але його переваги, властиво, лежать в мережі.

Використовуйте мобільний додаток для пошуку контактів LinkedIn та обміну інформацією про події. Після зустрічі з кимось, ви зможете надіслати цій людині посилання на ваш профіль по електронній пошті, щоб він чи вона змогли зв'язатися з вами пізніше - візитні картки більше не потрібні. Або шукайте людину за допомогою мобільного додатка LinkedIn і додавайте її в якості контакту.

Ви також можете завантажити контакти LinkedIn на адресну книгу вашого смартфона для подальшого з’єднання.

Модернізовані рахунки

Після того як ви вивчили LinkedIn безкоштовно, ви можете перейти на інший рахунок LinkedIn з більш широкими можливостями. Починаючи з $ 15,95 в місяць, є різноманітні платні абонентські плани LinkedIn для підприємств, тих, що шукають роботу, рекрутерів і багато інших.

Однією з особливостей найбільш модернізованих рахунків є можливість надсилати InMail будь-кому. InMail - це внутрішнє повідомлення LinkedIn, що направляється особі, з якою ви не з’єднані. Ви можете надсилати безкоштовні повідомлення тим, хто є у ваших контактах, але не можете – тим, з ким ви ще не з’єднані, ви мусите вислати їм InMail – проте їх кількість обмежена. Рахунок Basic Business premium дозволяє вам здійснити три повідомлення InMail на місяць, в той час як Business Plus plan дозволяє 10, а Executive - 25 в місяць. Таким чином, вибирайте розумно потрібну кількість таких повідомлень для себе.

Модернізовані рахунки також мають доступ до більшої кількості результатів пошуку, що може бути величезною перевагою для рекрутерів LinkedIn. Ви також маєте доступ до додаткових інструментів для збереження та організації профілів, і можете переглянути повний список людей, які дивляться ваш профіль LinkedIn".

Оригінал: mashable.com

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

28 05 2012 11:52
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ