У Леді Ґаґи з'явилась власна соцмережа
Першовідкривачем нового способу соціалізації стала співачка Леді Ґаґа. Про це розповідає Микола Костинян у блозі watcher:
Леді Ґаґа запустила власну соціальну мережу для своїх фанів "Little Monsters". Зважаючи на популярність Леді Ґаґи, можна стверджувати, що "маленькі монстри" будуть успішними.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соціальна круговерть
Цікавий приклад нішевої соціальної мережі, яка об’єднує людей за таким інтересом як дуже популярна поп-виконавиця. У "Little Monsters" передбачено реєстрацію як напряму, так і через Facebook або Twitter. Вигляд головної сторінки соціальної мережі дуже нагадує Pinterest (вигляд стрічки новин та їх функціональність) із елементом від Google+ у вигляді верхньої панелі:
Пункт верхнього меню "Discuss" – ніщо інше як стара-добра дошка оголошень:
Учасники соціальної мережі, відповідно, називаються "Монстрами":
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Facebook з’явились іконки для позначення одностатевих шлюбів
У розділі "Events" ви можете наразі побачити розклад найближчих концертів і прямо тут придбати квитки:
Навіщо Lady Gaga своя власна соціальна мережа? По-перше, вона нещодавно запустила свій стартап Backplane – який має будувати соціальні мережі для відомих осіб. Першим таким продуктом стартапа і стали "Little Monsters". По-друге, Lady Gaga за допомогою цієї соціальної мережі багатомільйонну армію своїх фанатів перетворить на згуртовану спільноту. Залученість таких фанів буде значно вищою.
Крім того, ця спільнота житиме за правилами і у форматі, які задає співачка. Це не просто спільнота людей, які спілкуються на основі спільного інтересу, – це люди, які сповідують заданий стиль життя і поведінки. Фани стають ближчими до Lady Gaga, стають більш схожими на свого кумира – і мають перед ким цим похвалитись чи із ким це обговорити. Такі фанати значно довше і "сильніше" будуть "фанатіти" ніж не згуртовані особисто співачкою розрізнені спільноти.
Оригінал: watcher.com.ua