БІЗНЕС & ФІНАНСИ БЛОГОСФЕРА

Найєм: хтось захотів взяти контроль над ТВі, скориставшись конфліктом власників

"Так дешевше і простіше"
Журналіст Мустафа Найєм підсумував усю інформацію - доступну і інформацію з джерел - про конфлікт довкола телеканалу ТВі та припустив, що він пов’язаний із тим, що якась зі сторін вирішила взяти контроль над каналом, скориставшись старим конфліктом між Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським.
Найєм: хтось захотів взяти контроль над ТВі, скориставшись конфліктом власників Мустафа Наєм. Фото: tvi.ua

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"Костянтин Кагаловський стверджує, що підроблена довіреність його кіпрської компанії, що дозволило керівнику однієї з українських компаній, що володіють каналом, змінити керівництво каналу. Артем Шевченко сказав, що його призначив керівник цієї компанії і нічого більше не знає", - сказав він.

Найєм додав, що Олександр Альтман, якого називають новим інвестором, ймовірно пов'язаний зі старим власником каналу - Володимиром Гусинським.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рейдерська атака на ТВі: на каналі нове керівництво, старе - не пускають

За інформацією джерел, як повідомляє журналіст, відомо, що власники каналу вели переговори про його продаж і оцінювали канал в $120 млн.

"У той же час різні сторони пропонували купити канал за суму вдесятеро меншу - $12 млн", - додав він.

Найєм повідомляє, що канал, зокрема, пропонувався на купівлю групі Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна, які відмовилися платити $120 млн і на цьому переговори закінчилися.

"Каналом також цікавилися люди наближені до Олександра Януковича і Сергія Курченка, з якими переговори також закінчилися нічим", - додав він.

Наостанок Найєм назвав власні здогадки щодо цієї ситуації.

"Наскільки я розумію, якась зі сторін в Україні, вирішила взяти контроль над каналом, скориставшись старим конфліктом між Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським. Так просто виявилося дешевше і простіше", - підсумував він. 

"Власника змінили для того, щоб канал не продали"

Після візиту на канал і зустрічі із Артемом Шевченком, журналіст повідомив таку інформацію.

"За його словами (Шевченка - ред.), канал продовжує працювати в колишньому режимі. А зміна керівництва - це вимушений крок щодо запобігання продажу каналу Костянтином Кагаловським", - повідомив журналіст.

"Кому хотіли продати канал, Артем не говорить. З акціонером каналу він не спілкувався, і стверджує, що не знає взаємин Олександра Альтмана, Костянтина Кагаловського та Олега Радченка", - додав Найєм.

З посиланням на Шевченка він додає, що Кагаловський не встиг продати канал, але змінилася структура власності, в результаті якої право генеральної довіреності перейшло до іншого суб'єкта.

"Зараз на канал приїхала міліція і народні депутати від УДАРу. Під дверима також стоять співробітники і колишнє керівництво. Охорона, підпорядкована Артему Шевченку, відмовляється пускати їх на територію каналу", - зазначив журналіст.

Нагадаємо, що сьогодні прес-служба телеканалу оприлюднила інформацію, згідно з якою, новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко. Згодом власник каналу Костянтин Кагаловський заявив, що на канал здійснили рейдерську атаку.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Facebook та Twitter. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

23 04 2013 13:18
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ