Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Понад 80% компаній мають "глухий" акаунт у Facebook

Понад 80% компаній мають
Фото: apploidnews.com
Як показав аналіз 5,7 млн брендових сторінок в Facebook, проведений сервісом Recommend.ly, більшість компаній не приділяє уваги роботі зі своєю аудиторією і залученню нових клієнтів з використанням соціальних мереж. Про це розповідає Watcher

Серед різних категорій брендових акаунтів на Facebook найгірший показник активності виявився у сторінок спільнот, з яких 79,3% оновлюється рідше 1 разу на місяць. На другому місці в рейтингу "пасивності" брендових акаунтів займають сторінки компаній, серед яких практично не оновлюються 73,5%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як отримати аудиторію з допомогою Facebook

Загальне число "лайків" сторінок знаменитостей збільшилося з 9,144 тис у березні до 11,713 тис в жовтні цього року, в той час як кількість "лайків" бізнес-сторінок зменшилася майже вдвічі – з 6,407 тис в березні до 3,233 тис в жовтні. З березня по жовтень поточного року сторінки зірок збільшили базу своїх фанатів у середньому з 9,144 тис до 11,713 тис. В цей же час аудиторія Facebook-передплатників брендових еккаунтів скоротилася з 6,407 тис до 3,233 тис осіб.

Крім того, дослідження сервісу Recommend.ly виявило, що 85,3% компаній, у яких є свої сторінки в соціальній мережі, не використовують їх для спілкування зі своїми клієнтами і не реагують на коментарі та зауваження користувачів на своїх сторінках. За даними сервісу, рівень залученості на Facebook Pages, основу якого складають коментарі фанів, а також лайки і "розшарювання", за досліджуваний період упав на 8,5%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Люди лайкають фейкові сторінки у Facebook

Також значно знизилася активність фанів на сторінках брендів. За період з березня по жовтень 2012 року її рівень впав з 0,74% до 0,38%.

Найпопулярнішим типом контенту для Facebook-фанів є зображення, заявляють в Recommend.ly. Їхня популярність в соціальній мережі набагато вища, ніж у текстових повідомлень і постів в інших форматах.

Оригінал: watcher.com.ua

Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс