Що лайкають українці в Facebook
1 місце: Іцхак посміхається
2 місце: Чезз дає коті п'ять
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як перестати відволікатися на котиків в інтернеті. Частина перша: теорія
3 місце: Ці незграбні офісні терки
4 місце: КотоФредді від Чезз
5 місце: Непозитивні новини від позітів.ua
6 місце: і знову котофото
7 місце: надягати або не надягати від Lirene
8 місце: хочу стрибати через козлів
9 місце: бехогіпноз
10 місце: обіцянка від Мобілочки
Але це був би поганий рейтинг, якби просто підтвердив правило, що інтернетом правлять приколи і котики. Давайте постараємося відзначити ряд нових, корисних порад:
- напишіть супровідний текст до картинки на двох мовах, щоб розширити таргетинг на англомовну преміум аудиторію (араби, турки, індуси ...)
- купіть promoted post і за 15-20 баксів дозвольте величезній кількості користувачів лакнути вашого кота
- взірвіть facebook: розіграйте Айпад за шейр картинки з котиком, а потім купите до цього контенту promoted post
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як перестати відволікатися на котиків в інтернеті. Частина друга: практика
Ну а якщо серйозно, то перше, що впадає в очі - це відсутність брендування контенту, що в західному сегменті Фейсбук (та й ВКонтакте, до речі) давно стало правилом хорошого тону. Для графічного контенту розробляються спеціальні канваси, які брендуються логотипом, адресою домену, закликами до дії та іншою промо інформацією. Коли пост отримує високе охоплення, можна отримати brand awarness за рахунок доречного і ненав'язливого брендування. Мені подобається як працює з брендування контенту фанпейдж Grammarly. Хлопці, до речі, знаходяться в Києві і працюють на worldwide ринок.
Так само ми всі чекаємо дня, коли в Фейсбук почнуть заморожувати сторіночки, які проводять конкурси по моделі "Лайкни - Поділися - Чекай відповідь", адже вони порушують цілком чітко сформульовані правила проведення промо-акцій в фб. Можна перенести конкурс на свою платформу і грати там за своїми правилами, але на території Цукерберга полісі треба поважати.
Кінець року, прийнято давати прогнози і розповідати про тренди, ось і я поділюся здогадками. Ні для кого не секрет, що в ВКонтакте великі пабліки активно заробляють на продажу промо-постів у своїх спільнотах. Особисто для мене не секрет також, що і в Європі існують компанії, які плодять спільноти широких інтересів, виводять їх на високі показники і продають там рекламу. Скоро цей тренд добереться і до СНГшного сегмента ФБ. Він уже добрався, але ще не став настільки масовим і поширеним, як хотілося б. До речі, можете почитати цікаву гілку на searchengines про те, де ж все таки ефективніше постинг - в ФБ або ВК.
Ось, здається, і все. На завершення розмови варто сказати, що рейтинг постів складений згідно з моїми персональними фільтрами і може відрізнятися від того, який ви побачите на advermap.
Оригінал: socialwave.com.ua