Що варто робити бізнесу, аби отримати рекордну віддачу у Facebook
Дана інфографіка від LinchpinSEO допоможе зламати код. У ній проілюстровані "найоптимальніші" дні для соціальної мережі Facebook. І навіть краще - графіки розбиті на галузі, адже у кожної з них своя специфічна аудиторія. Наприклад, компанії з категорії "рітейл" отримають більше відгуків в понеділок, а некомерційні компанії найкращий результат будуть спостерігати на вихідних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Агов, дрібні бізнесмени: може, соціальні медіа не для вас?
LinchpinSEO проаналізував реакцію користувачів на більш ніж 1,800 сторінках світових брендів у Facebook. Дані збиралися з 1 квітня по 31 травня.
Перемикання передач - звичайна справа для людей, які працюють у соціальних медіа. Важливо пам'ятати, що у кожного бренда є свої "кращі" дні для публікацій в Facebook. Інфографіка, яку
Оригінал: ain.ua