Українська арифметика або як своїм гаманцем відповісти на поганий сервіс
Два пости про вручення "Гнилого кабака" мережі "Муракамі" подивилось 2823 (128 like & 20 share) і 2893 (100like & 31 share) користувача.
Інформацію про піцерію "Везувіо", яка надає максимально якісний сервіс україномовним споживачам, 2539 користувача (82 like & 16 share).
Якщо з цих фейсбукерів хоча б 1% змінить свої споживацькі смаки (з середнім чеком в 100 грн) через поінформування "Дріжджів", то це означатиме: "Муракамі" втратить понад 2800 грн, а "Везувіо" заробить понад 2500 грн.
Друзі, звертайте увагу на якість обслуговування! І надавайте перевагу тим закладам, які поважно ставляться до вас.
Оригінал: facebook.com/ua.driggi