RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ БЛОГОСФЕРА

Українська арифметика або як своїм гаманцем відповісти на поганий сервіс

Змініть вподобання, це має значення
Нещодавно у Києві заклади громадського харчування, що неналежно обслуговували клієнтів, отримали антипремії "Гнилий кабак". Ініціатива "Дріжджі", що стала організатором заходу, пропонує ще й покарати недобросовісні заклади грошима.
Українська арифметика або як своїм гаманцем відповісти на поганий сервіс Фото: theloom.ru

Два пости про вручення "Гнилого кабака" мережі "Муракамі" подивилось 2823 (128 like & 20 share) і 2893 (100like & 31 share) користувача.

Інформацію про піцерію "Везувіо", яка надає максимально якісний сервіс україномовним споживачам, 2539 користувача (82 like & 16 share).

Якщо з цих фейсбукерів хоча б 1% змінить свої споживацькі смаки (з середнім чеком в 100 грн) через поінформування "Дріжджів", то це означатиме: "Муракамі" втратить понад 2800 грн, а "Везувіо" заробить понад 2500 грн.

Друзі, звертайте увагу на якість обслуговування! І надавайте перевагу тим закладам, які поважно ставляться до вас.

Оригінал: facebook.com/ua.driggi

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

20 03 2013 11:43
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ