Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Як скласти залізничний маршрут Україною за допомогою німецького сайту

Як скласти залізничний маршрут Україною за допомогою німецького сайту
Фото: iPress.ua
Багато українців зустрічались з проблемою, коли у святкові дні чи в літній сезон не могли придбати залізничні квитки в потрібному напрямку, тому що не потурбувались про них заздалегідь. Блогер noddeat у своєму живому Журналі поділився хитрощами про те, що робити, якщо в касі залізничного вокзалу вам сказали, що ви нікуди не поїдете.

Дивовижно, але факт: чимало українців, коли чують в касі "квитків немає", відмовляються від подорожі або ночують на вокзалі, хоча насправді квитків немає на прямий потяг, що зовсім не означає, що немає можливості доїхати від точки А до точки В. Якщо я хочу доїхати зі Львова до Києва, і в касі кажуть "квитків немає", я прошу квиток до Хмельницького, а звідти або сідаю на потяг до Києва, або їду до Жмеринки електричкою, звідки вже не проблема дістатися до столиці: є купа потягів та електричок. Однак, на відміну від Європи, де з пересадками подорожувати прийнято навіть на малі відстані (що дозволяє пускати потяги частіше), програми касирів чи сайт Укрзалізниці не вміють показувати такі маршрути. Понадто, не існує технічної можливості купити квиток на відстань, що був би дійсний на кілька потягів.

Однак, вихід є: допомогти підібрати маршрут поїздки може сайт німецької залізниці bahn.de. Єдина незручність це те, що транслітерація українських міст є доволі нетривіальною, але на цьому сайті є javascript-ові підказки, тому це не проблема:

Припустимо, ми хочемо доїхати з Коломиї до Черкас: доволі нетривіальний маршрут, прямих потягів немає. Ось що підкаже нам сайт Дойчебана:

Сайт показує можливі маршрути, час відправлення і прибуття, повний час подорожі та кількість пересадок. Тицяємо "раніше" та "пізніше", щоб переконатися, що ці три варіанти — єдині можливі:

Найкоротший маршрут — 19 годин 41 хвилина, 1 пересадка. Дивимось його детальніше, бачимо, що пересадка в Києві, час очікування 2 години:

Або інший варіант, з двома пересадками — у Львові та ім. Шевченка:

В полі "Products" показані номери потягів. Це можна роздрукувати і піти в касу за квитками (або купити їх через e-kvytok.com.ua).

Інший варіант — сполучення Львів—Київ. У святкові дні на прямі потяги може не бути квитків. Треба подивитися, що є з пересадками:

Кілька можливостей з пересадкою в Хмельницькому, чекати всього півгодини — good choice.

Мінуси:

— дізнатися ціну і наявність місць неможливо, звісно: про це треба питати в касі або дивитися на e-kvytok.com.ua;

— в базі Дойчебана немає електричок: Укрзалізниця вважає їх окремим видом транспорту, для них існує своя база даних і свої власні каси.

Наскільки достовірною є інформація Дойчебана, та звідки він її бере?

Існує якась міжнародна угода, назву якої я не знаю, але суть в тому, що УЗ зобов’язана інформувати Дойчебан про всі зміни в розкладі за пару місяців до їх впровадження. Тому інформація достовірна.

Хто придумав таку транслітерацію?

Хто його знає. Порівнюючи з тим, що можна побачити на сайті PKP, існує дві транслітерації: національна (в даному випадку — німецька) та міжнародна (остання базується на російській мові). Назву міста можна вводити будь-якою з цих двох транслітерацій. Наприклад, Cherkassy — міжнародна транслітерація, Tscherkassi — німецька.

Чи означає це, що ту саму інформацію можна дізнатися з сайту польської, словацької чи французької залізниці?

Так. І так само на сайті ДБ можна подивитися розклад потягів у всій (географічній) Європі. Перевага сайту Дойчебана у тому, що він багатомовний і зручний. Крім того, існує його мобільна версія m.bahn.de, яка завантажиться, якщо ви зайдете на цей сайт з телефона.

Оригінал: noddeat.livejournal.com

Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер