RSS
CУСПІЛЬСТВО БЛОГОСФЕРА

Як створювати події на Facebook без роздратування френдів

Будьте розумними
Завдяки Facebook легко зв'язатись одразу з великою кількістю людей, повідомити їм про важливі у вашому житті події та запросити на них. Та результат не завжди виявляється таким, як ви очікували. Чому? Про це йдеться в публікації блогу Mashable, переклад якої пропонує iPress.ua.
Як створювати події на Facebook без роздратування френдів Фото: Facebook / Airbites

Якщо ви колись переїжджали в інше місто, то, безперечно, надалі отримували запрошення на Facebook-події у вашому рідному місті - або від френдів з добрими намірами, або від тих, хто запрошує на події весь свій перелік контактів.

Соціальні мережі є дивовижним інструментом, тому що ми завдяки їм можемо підтримувати зв'язок з будь-ким у всій країні. Френди, що переїжджають, родичі в інших областях, нові контакти за кордоном - усі вони так само важливі для вас, так що ви можете захотіти запросити їх, плануючи будь-яку подію на Facebook'у.

На жаль, замість того, щоб непокоїтися через побоювання вашого френда пропустити подію, подумайте краще, що він відчуватиме, коли Facebook бомбардуватиме його сповіщеннями про події, на яких він не може бути присутнім. Якщо ви будете запрошувати на події на Facebook'у усіх своїх френдів, то через це, навпаки, будете здаватися менш розумним.

Події тривалістю місяць

Якщо ви намагаєтеся підвищити поінформованість своїх френдів у своїй справі, то вам може видатися природним встановити тривалий період події. Наприклад, ви можете цілий місяць просити людей зробити пожертву вашій доброчинній організації, або купити на розпродажі товари Avon, або святкувати свій день народження.

Подумайте, щоб б ви відчули, якби ця подія займала місце у вашому календарі протягом 30 довгих днів, і оберіть серйозніший (тобто коротший) період часу.

Подія без значення

Іноді люди використовують події для речей, які доволі схожі на спам. Не продовжуйте цю жахливу традицію, запрошуючи на "подію" усіх своїх френдів. Просто скажіть цьому: "Ні!"

Політичні кампанії

Як ми бачили на президентських виборах 2012 року, Facebook є місцем, на якому політична суперечка між френдами може швидко вийти з-під контролю. Якщо ви хочете зібрати френдів на своїй події з політичним забарвленням, то добре подумайте, кого ви запрошуєте і як вони сприймуть ваше запрошення. Не кожен висловлює відкрито свої погляди, тож варто краще бути дуже обережним.

Відкриті вечірки

Є кілька застережень, які вам слід обміркувати, перш ніж зробити подію закритою. Перше пов'язане з ввічливістю: можливо, ви когось не запросили і цей хтось може почуватися ображеним вашою неувагою.

Завчасно передбачайте образи.

Друге пов'язане з приватністю особистого життя. Наприклад, ваша подія, як на скріншоті (запрошення на 21-й день народження Келсі) з'явилася у результатах пошуку Google. Ми можемо уявити декілька недобрих причин, чому хтось може бути зацікавлений у відвідинах відкритої події з великою кількістю алкоголю.

Події для голосування

Іноді вам може знадобитися допомога вашої мережі френдів для перемоги в онлайн-голосуванні чи конкурсі. Хоча завжди можна звернутися по допомогу, використання події для цього не є найкращим способом, і може просто роздратувати потенційних учасників голосування. Те саме стосується й випадків подібних до того, про який йдеться на скріншоті: опитування серед френдів, як варто назвати новий позашляховик.

Редагування подій

Якщо ви створюєте подію, встановлюйте дату і час до того, як почнете запрошувати гостей, щоб не завалювати їх непрактичними сповіщеннями про зміни.

Відмовляти слід ввічливо

Важливо бути не лише ввічливим "господарем", але й ввічливим гостем. Коли ви відмовляєтеся від запрошення на Facebook-подію, немає необхідності писати своє виправдання на стіні цієї події. Ввічливого, приватного повідомлення цілком достатньо, і ніхто не почуватиметься ніяково.

Втрачений телефон

Facebook пропонує і так вже достатньо побоювань щодо збереження приватності особистого життя, тож якщо вам не пощастило втратити мобільний телефон, не користуйтеся Facebook-подіями для збору номерів френдів. Побоювань більшає, якщо ви зробите цю подію відкритою - ми знайшли приклад, що на скріншоті, через пошук Google.

"Календарні сквоттери"

Щоразу, колись хтось визначає наступну потенційну дату кінця світу, не створюйте для нього Facebook-подію. Це удвічі актуальніше, якщо до нього принаймні ще рік.

Хоча це кумедний приклад, запрошення на подію у далекому майбутньому може насправді закінчитися тим, що люди забудуть про неї. І якщо це ваше весілля або щось подібне, то традиційні запрошення, надруковані на папері, досі найкращі у таких випадках.

Завжди приємно бути запрошеним на якусь подію. Практично завжди, хіба що це Facebook-подія, створена для концерту музикантів-початківців, що гратимуть 20 найбільших хітів Nickleback.

Оскільки Facebook додав можливість планувати події та запрошувати на них своїх френдів ще кілька років тому, вона стала одним з найпопулярніших в інтернеті способів організовувати зустрічі. Але водночас вона серйозно дратує людей.

Оригінал: mashable.com

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

08 02 2013 10:22
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ