Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

50 відтінків уподобань

50 відтінків уподобань
Фото: ЕРА
Ми втрачаємо віру в телевізійні новини, так само швидко, як вони намагаються довести нам, що все в порядку. У той же час, ми ганяємо, як навіжені соціальними мережами, залишаючи про себе невірну інформацію, пише Джон Абел у статті Reuters.

Що вони повинні робити одне з одним? Обидва, підтримувані рекламодавцями, засоби масової інформації. Перший поки заправляє грошима, інший - не надто, принаймні поки що. Один перебуває на шляху вниз, інший на підйомі. Що це нам говорить про людську природу і про наші невловимі і сором’язливі уподобання?

У своєму щорічному опитуванні Gallup Politics показали, що лише 21% респондентів висловили "багато" або "достатньо багато" довіри до телевізійних новин - менше ніж половина від тієї кількості, яку показало перше опитування в 1993 році, але тільки на відсоток менше порівняно із минулим роком.

Але потім з’явилась ще одна доповідь від RTDNA і Hofstra: вона свідчить про значне зростання зайнятості в галузі телевізійних новин:

Дослідження показало, що телевізійні новини додали 1,131 тис робочих місць в 2011 році, довівши число працівників із повною зайнятістю до 27,653 тис, що становить 4,3% приросту в порівнянні з попереднім роком. (Найвищий рівень зайнятості у новинах на телебаченні спостерігався в 2000 році).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи здатен інтернет перебудувати наш мозок

42,9% телестудій повідомили, що вони збільшили персонал в 2011 році, а 46,2% сказали, що чисельність персоналу залишилася на попередньому рівні. Філіям студії Fox вдавалося більше, ніж будь-якій іншій групі, збільшити чисельність персоналу, а також телестудіям на Півдні вдавалося більше за інших додавати нових співробітників, порівняно із іншими регіонами.

Ми продовжуємо недовіряти телевізійним новинам, проте, рейтинги і, отже, кількість робочих місць збільшуються. Що ж тут відбувається?

Відповідь полягає в добре відомій нам невідповідності: Ми обережні, коли говоримо про свої уподобання. Іноді, це для того, щоб бути ввічливими. Іноді ми не можемо показати наші публічні прояви пристрасті, щоб приховати нашу зловтіху. Іноді ми не знаємо, що говорити, але дуже потребуємо щось сказати.

Фото: kursiv.kz

Цікаво, що телевізійні новини мають жахливу репутацію. Ніхто не зізнається, що слідкує за ними, і разом з тим середній телеканал має п'ять-шість годин програм з новинами кожного дня - якщо не рахувати програм ранкових квазі-новин, які збільшили свої об’єми в деяких випадках із двох до цілих чотирьох годин.

Теленовини є таким собі різновидом зловтіхи, а їх економічна ефективність в епоху "вільних" новин в Інтернеті, здавалося б, має нульовий сенс. Вагомим є той факт, що теленовини не тільки залишаються, але й все більше процвітають, незважаючи на зневагу до них своєї аудиторії; це показує нам, як соціальні мережі повинні і як вони не повинні працювати.

Це повертає нас до невідповідності між тим, що нам подобається і тим про, що ми можемо сказати, що нам подобається. Так само, як ми кажемо, що недовіряємо більшій частині телевізійних новин і тим не менш, дивимося їх. Аналогічно соціальні мережі заохочують нас висловити своє схвалення – оцінок типу liking, friending і т.д.

Але, залишившись на самоті з вашим пристроєм ви прагнете показати тільки те, що прикрашає вашу самооцінку, свідомо чи ні. Отже, як хтось може знати у що насправді ви вірите, якщо навіть ви особисто не знаєте це напевно?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook. Інструкція для початківців

Оскільки соціальні мережі намагаються перебрати на себе телевізійні рекламні технології, як можна розробити маркетингову стратегію на основі соціальної мережі або виправдати розміщення тої чи іншої реклами, коли все, з чим їм доводиться мати справу - це зізнання чиїхось власних роздутих его?

Можливо, саме тому, як звітує Wall Street Journal, маркетологи більше не використовують методи так званих фокус-груп та анкет, тепер їх цікавлять методи макетів супермаркетів, де вони спостерігають, як досліджувані реагують на продукти на полицях.

Вони звертають увагу не тільки на те де зупиняються досліджувані і що вони беруть, але й на рухи їхніх очей.

Маркетологам вже давно відомо, що дегустатори продуктів несвідомо прагнуть догодити дослідникам у проведенні випробувань. Крім того, професори психології та маркетингу говорять, що люди часто не розуміють, що їх приваблює або, що вони дійсно думають про продукт.

Вони також переоцінюють ймовірність того, що вони зроблять покупку, не звертаючи уваги на конкурентні продукти і свої власні бюджети.

"Дуже часто є велика невідповідність між тим, що люди хочуть зробити і тим, що вони говорять, що вони хочуть зробити", - говорить Стів Посавак, професор маркетингу в Університеті Вандербільта.

Фото: facebook.com

"Подібні позиції", зазначає він, "стають ще більш екстремальними" в процесі наукових досліджень.

Як саме технології із відстеження сітківки ока будуть використовуватися в битві за серця, розуми - і навіть очі – в галузі інтернет-маркетингу?

Можна припустити, що рекомендації "друга" стануть менш надійними, ніж те, що люди думають вам порекомендувати, але іноді занадто збентежені, щоб фактично це зробити. (Ефект Facebook ще більш ослаблений тим, що маркетологи відкрито намагаються купити ваш голос, пропонуючи знижки і інші стимули взамін за вашe схвалення "like").

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook слідкує за приватним листуванням користувачів

Можливим є припущення, що мережа, яка спирається головним чином на ваші схвалення, як це робить Facebook, буде менше лідирувати в сфері визначення ваших переваг, ніж Google, чий підхід перетворює вашу веб-активність (якщо ви це дозволите) на пропозиції, на які ви, можливо, навіть не очікували.

Невідповідність між вашими уподобаннями і тим, що ви кажете про свої смаки є однією з головних причин, здавалося б, чому таким важливим було поширення додатку Facebook Timeline перед IPO соціальної мережі. Член мережі, який не займається своєю сторінкою, тепер повідомляє про свої нахили і уподобання, про які він не міг навіть знати, або не міг адекватно сформулювати.

Щодо телебачення – то це не має значення, що ви говорите і як сильно ви любите чи ненавидите його - до тих пір, поки ви його переглядаєте. Зовсім інша гра відбувається в соціальних мережах, які сильно залежать від того, щоб спостерігати за вами. Усунення цих невідповідностей зробить соціальні мережі настільки ж успішними, як і телевізійні мережі.

Оригінал: Reuters

Переклад: iPress.ua

Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл
Коаліція лиходіїв. Напад Ірану на Ізраїль – лише одна кампанія в набагато більшому конфлікті – Еліот Коен
Коаліція лиходіїв. Напад Ірану на Ізраїль – лише одна кампанія в набагато більшому конфлікті – Еліот Коен
Подвійні стандарти Сполучених Штатів у захисті союзників. Як створюються передумови для розповсюдження ядерної зброї – Філліпс О'Брайен
Подвійні стандарти Сполучених Штатів у захисті союзників. Як створюються передумови для розповсюдження ядерної зброї – Філліпс О'Брайен
Союзники можуть збивати дрони та ракети націлені на Ізраїль на території інших країн. Тоді чому це не можна робити для України?
Союзники можуть збивати дрони та ракети націлені на Ізраїль на території інших країн. Тоді чому це не можна робити для України?
Захід дуже сильно облажався. Україні бракує пілотів для F-16 та ППО для захисту електростанцій – Том Купер
Захід дуже сильно облажався. Україні бракує пілотів для F-16 та ППО для захисту електростанцій – Том Купер
Республіканська партія – партія путіна. Поглинання її росіянами – чи не найуспішніша операція впливу в історії – The Bulwark
Республіканська партія – партія путіна. Поглинання її росіянами – чи не найуспішніша операція впливу в історії – The Bulwark