RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ МЕДІА.ГОЛОВНЕ

Чотири обов'язкові навики роботи у 2013 році

Працівникам потрібно вміти більше, ніж від них вимагають
Навіть якщо в наступному році роботодавці й надалі будуть підраховувати кожен долар, витрачений на винайм працівників, їх побажанням буде те, щоб працівники демонстрували більше здібностей і результатів своєї роботи, йдеться у статті The Wall Street Journal.
Чотири обов Фото: vidomosti-ua.com

Для тих співробітників, які хочуть вирватися вперед у кар'єрі, набір основних компетенцій буде недостатнім у новому році.

Щоб здобути просування по службі або отримати роботу, працівникам, на думку експертів, потрібно буде оволодіти чотирма обов'язковими професійними навиками:

1. Чіткі комунікативні здібності

Незалежно від їх рівня, комунікативні здібності є ключовими навиками для досягнення успіху.
"Насправді це - вміння чітко сформулювати свою точку зору і здатність налагодити зв'язок через спілкування", - розповідає Холлі Пол, одна із керівників, що займається наймом працівників в американській агенці

PricewaterhouseCoopers (бухгалтерська та консалтингова фірма у Нью-Йорку). Зокрема, для осіб, які шукають роботу, їх чіткі комунікативні здібності можуть надати роботодавцям уявлення про їх стиль роботи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Молоді і невгамовні

"Мені достатньо п'ятихвилинної розмови, щоб відчути ентузіазм людини та мати хороше уявлення про те, що є насправді важливим для неї", - додає Пол.

Оскільки робота в офісі все більше вимагає здібностей працювати в Інтернеті, деякі працівники втрачають або взагалі ніколи не розвивають у собі здібностей та вмінь презентувати, наприклад, свою особистість. Інші не в змозі написати зв'язне повідомлення довше за, скажімо, 140 символів.

"Технології у той чи інший спосіб відібрали у нас здатність добре писати. Люди звикли все робити поспіхом, кожен звикає виконувати одночасно декілька завдань (multitasking)", і люди випускають з огляду такі базові речі як правопис, - каже Пол Макдональд, старший виконавчий директор Robert Half International, (RHI), рекрутингової компанії, зареєстрованої у Менло-Парк, штат Каліфорнія.

2. Персональний брендинг

Керівники рекрутингових фірм нишпорять у чужих блогах, у Twitter і у професійних мережах, таких як LinkedIn, намагаючись виявити нових кандидатів, і дуже важливо, щоб їм подобалося те, що вони знаходять.

"Це ваш бренд, тобто те, як ви можете представити себе особисто, - наголошує Пітер Хандал, генеральний директор Dale Carnegie Training. - Якщо ви розмістите щось не надто приємне про себе, це переслідуватиме вас, і люди побачать це".

Працівники також повинні переконатися, що їх особистий бренд є привабливим і він добре відображає імідж роботодавця.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Молодь сама позбавляє себе робочих місць?

"Все більше і більше роботодавців шукають працівників, які могли б розміщувати твіти від їх імені, писати блоги від їх імені, здатні були б привернути увагу аудиторії і уміли створювати привабливі, енергійні повідомлення", - зазначає Мередіт Хаберфельд, тренер, що допомагає у розвитку виконавчої та особистої кар’єри у Нью-Йорку.

Співробітник одного з клієнтів Хаберфельд нещодавно опублікував на особистому сайті свого боса у Facebook (FB) свої враження від вживання китайської їжі і куріння "reefer".

"Я бачила цей пост на Facebook. Керівник також бачив повідомлення свого працівника", - продовжує Мередіт Хаберфельд.

3. Гнучкість

Здатність швидко реагувати на мінливі потреби свого роботодавця матиме важливе значення у наступному році, оскільки організації намагаються миттєво відповідати на запити своїх клієнтів.

"Багато компаній хочуть, щоб ми попрацювали з їхніми співробітниками з метою витягнути їх із так званої зони власного комфорту, розвинувши в них здібності до адаптації, - каже Хандал.  - Адже ваші теперішні обов’язки можуть відчутно змінитися у наступному році".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Забудьте про баланс робота-особисте життя

Здатність навчатися новим навикам має найвище значення, наголошує Джордж Буе, віце-президент Stiles, компанії, що надає послуги з реалізації нерухомості та зареєстрована у Форт-Лодердейл, штат Флорида. "Нам важливо знати, що у випадку, якщо ми захочемо впровадити нову програму або нові інструменти роботи, люди, які працюють з нами, продемонструють готовність і відкритість до навчання", - продовжує він.

4. Підвищення продуктивності праці

Експерти стверджують, що у 2013 році працівники повинні знайти нові способи підвищення продуктивності своєї праці. Керівники очікують на 20%-ве поліпшення роботи співробітників у наступному році у порівнянні з поточними рівнями.

"Коли ви перебуваєте на роботі, як часто ви зголошуєтеся братися за нові проекти? Чи шукаєте ви творчих способів, щоб допомогти вашій організації, - запитує Макдональд. - Найкращим способом по-справжньому проявити себе є проявляти ініціативу".

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Як люди заробляють собі на хліб

Компанії, які набиратимуть нових працівників у найближчі роки, хочуть, щоб їх нинішні співробітники вже зараз звикали до роботи компанії в режимі зростання. "Мої клієнти шукають працівників, які мають більшу здатність самим зрозуміти, що необхідно робити, а не потребують постійних вказівок, - додає Хаберфельд.

Навіть hr-менеджери повинні працювати над розвитком певних навичок, у той час, як організації розглядають можливості розширення своєї діяльності на наступний рік.

"Уміння виявляти таланти і запрошувати відповідних працівників вийшло з ужитку протягом останніх декількох років, - каже Бен Даттнер, нью-йоркський психолог у роботі із організаціями. - Зважаючи на відновлення економіки, компаніям доведеться поборотися, щоб втримати талановитих співробітників. Компаніям вдалося скинути трохи жиру, тепер вони повинні будуть наростити трохи м'язів".

Оригінал: The Wall Street Journal

Переклад: iPress.ua

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

29 11 2012 11:40
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ