Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Крутий офіс – це ключ до успіху?

Крутий офіс – це ключ до успіху?
Фото: chilloutpoint.com
Працювати у зручному, сучасному офісі – це сьогодні не забаганка, а вимога часу. Численні дослідження засвідчили, що у комфортних умовах працівники продуктивніше працюють і в підсумку мають кращий результат своєї роботи. Роза Хоаре публікує статтю на сайті CNN про сучасні офіси і їх вплив на роботу.

(CNN) - Той, хто дивився фільм 1987 року "Секрет мого успіху" може пригадати, наскільки сильний вплив на молодого і перспективного Майкла Фокса мав кутовий офіс з приголомшливим видом на Манхеттен. Приємний офіс – це те, що вам потрібно, часто він навіть більш важливий ніж дорогий костюм або красива секретарка.

Хоча менталітет Уолл-стріт 1987 року вже не такий розповсюджений у наші дні, добрий спеціаліст із офісного дизайну, як і раніше, на вагу золота. Проте, заглянемо вперед на 25 років: захоплення сьогодні більше вже не викликають вестибюль повний мармуру або дорога колекція творів мистецтва, а живі стіни і природне освітлення.

Офіс ANZ Centre у Мельбурні. Фото: CNN

Пітер Саррена, дизайн-директор в агенції прогнозування тенденцій PSFK, розповідає, що хороший дизайн офісу є інвестицією в імідж компанії, яка намагається працювати публічно.

"Цей імідж складається не лише з того, що ми бачимо, але й з історій, які нам розповідають. Прогулянка вашим офісом з потенційним клієнтом, розповідь про те, як гніздо рідкісної пташки в одному з віддалених куточків Оклендських островів надихнуло створення вашого конференц-залу – ось у чому справжня цінність, таке запам’ятовується і може дати вам перевагу, - сказав він. - У той же час, потрібно бути розумним щодо своїх інвестицій. Із дизайном легко переступити межу, перестаратися, наробити чогось зайвого. Потрібно відчувати межу цього розмаїття, яке я б назвав "ультрафіолетовим спектром дизайну". Цей спектр непомітний, але він насправді існує. Я вважаю, що мета досконалого дизайну: вирішити проблему ефективно і красиво, наскільки це можливо, без надлишків".

Люблянська палата торгівлі і промисловості (Словенія). Фото: CNN

Для співробітників приємне робоче місце безпосередньо впливає на задоволення, яке вони отримують від роботи. Згідно з результатами опитування, проведеного Американським товариством дизайнерів інтер'єру, люди, яким подобалося їх робоче місце на 31% отримували більше задоволення від своєї роботи. Серед тих, хто шукає роботу, майже половина заявила, що вигляд офісних приміщень компанії впливав на їхнє рішення про те, чи приймати вакансію у цій компанії.

Досвід показує, що в добре продуманих офісах, люди працюють краще.

В добре продуманих офісах, люди працюють краще. Фото: chilloutpoint.com

Дослідження, проведене Центром здоров'я припускає, що дизайн і хороше розташування компанії приносить користь в розмірі 6% від заробітної плати працівника, а гарне освітлення і температура – 0,5%.

Екологічність також впливає на продуктивність. Австралійські дослідники спостерігали, що відбувалося, коли невелика юридична фірма, фондова і дослідницька компанії переїхали у нову п’ятизіркову екологічну будівлю в Мельбурні.

Виявилося, що лікарняних поменшало на 39%, швидкість і точність друку покращилися на 9%, а робочі години юристів збільшилася на 7%. Працівники також самостійно повідомляли про меншу кількість випадків головного болю і болю в очах.

Деякі кімнати у новоому офісі Google у лондоні нагадують Космічну одисею Стенлі Кубрика. Пітер Суррена з PSFK говорить: "Треба пам"ятати, що Google надає послуги пошуку, карт, пошти, офісних додатків, а не є Ролінг Стоунз у світі додатків.Щоб наші продукти залишалися інноваційними, Google необхідно, щоб працівники були креативними, а це потребує місця, яке надзвичайно надихає". Фото: CNN

Звичайно, бувають випадки офісних приміщень, де співробітники можуть користуватись екстримально приємними умовами: посидіти, потрапити у вестибюль через гірку, провести ділову зустріч в іглу, або отримати татуювання під час своєї обідньої перерви; проте, насправді зробити співробітників щасливими набагато простіше: із 1000 працівників опитаних Goodman Property, 63% сповідують лояльність до компанії де добре опалення і добре освітлення.

Тут хочеться працювати. Фото: CNN

Схоже, працівники також цінують власну можливість влаштувати своє робоче приміщення. Експеримент, який провели дослідники з університету Ексетера виявив, що працівники, яким дозволяли "збагатити" їх робоче місце, вибравши кімнатні рослини і картини на свій смак, працювали швидше і з більшою точністю. Дослідження, опубліковане в журналі Architectural Lighting, доводить, що ті, хто мали можливість приглушити світло над головою, виявлялися більш мотивованими, цілеспрямованими і продуктивними.

Саррена називає гнучкість дизайну, як найважливіший елемент правильного дизайну офісу.

Офіс General motors. Фото: CNN

"Людям, здається, подобається відкрите планування поверху, вони насолоджуються "спільним обідом", а також можливістю піти і зосередитися, поекспериментувати чи просто зайнятися чимось іншим. В розумній компанії увагу повинні приділяти якості кінцевого продукту, а процес залишити людині".

Саррена також вважає, що компанії замість того, щоб надавати кожну інструкцію або технологію з надією, що працівники будуть думати більш творчо, краще створити творче робоче місце, яке надихатиме співробітника навіть більше.

"Якщо у вашому розпорядженні завжди є готові відповіді – процес творчості буде відсутній, і що ще гірше, не буде ніяких оригінальних рішень. Ми повинні знову відкрити для себе радість вирішення проблеми, і свободу не завжди мати готову відповідь", - говорить він.

Офіс General motors. Фото: CNN

Аналогічним чином, хоча деякі компанії дійсно отримують вигоди від створеного невимушеного середовища, де працівники відчувають себе комфортно і проводять багато часу, Саррена каже, що для співробітників розумним є зберігати кордони між роботою та особистим життям.

"У той час, як наш досвід роботи допомагає визначити, хто ми є, це лише один аспект нашої ідентичності. Важливо мати можливість піти, відчути пригоди, зустрітися з новими людьми, розвиватися, а потім привести ці інгредієнти назад в офіс. Співробітники будуть почувати себе більш цінними, якщо ви будете заохочувати їх особистий розвиток, з тим лише очікуванням, що це призведе до розвитку інших осіб".

Оригінал: CNN

Переклад: iPress.ua

США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта