Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Наводячи лад перед Новим роком

Наводячи лад перед Новим роком
Фото: soborjane.ru
Новий рік та Різдво треба зустрічати у чистому домі та офісі. Цими днями мільйони людей намагаються якомога швидше навести лад у домівках і на роботі, щоб до свят все було чисте і впорядковане. CNN дає декілька дуже практичних порад про те, як найкраще організувати прибирання.

Незалежно від інших зобов’язань, які ми робимо напередодні Нового року - частіше телефонувати мамі або відмовитися від споживання калорійних страв пізно ввечері, зобов’язання навести лад і порядок у власному житті, швидше за все, перебуває у верхній частині нашого списку. А це часто означає позбутися вдома чи на роботі безладу, який заважає нам ефективно працювати.

Багато співробітників – незалежно від того чи працюють вони в офісі або виконують свою роботу вдома – вважають, що останній тиждень календарного року ідеально підходить для наведення ладу у скриньці електронної пошти, прибирання робочого столу і реорганізації свого робочого простору. Переглядати і сортувати свої папери рідко буває весело, але ті, хто займеться вирішенням цього питання просто зараз - опиниться на крок попереду, коли їх колеги і клієнти, закінчивши свої відпустки, почнуть повертатися назад до їх офісів.

Бути організованим насправді означає тримати все під контролем, - Сьюзан Флейшман

За даними Національної Асоціації Професійних Організаторів, яка в січні кожного року спонсорує проведення щорічного місячника "власної самоорганізації", щоб допомогти людям взяти під контроль свій час, справи та майно, 83% учасників опитування говорять, що "паперова організація" займає перше місце у їх власних і корпоративних списках обов’язкових до виконання справ. Для людей, які витрачають на це час між Різдвом і Новим роком, цей тиждень дає чудовий шанс навести порядок у власних справах перед настанням 2013 року.

Присвятити час як фізичному, так і розумовому очищенню від "старих" на користь "нових" справ і думок – це не просто позбутися якихось речей. "Бути організованим насправді означає тримати все під контролем", - говорить Сьюзан Флейшман, професійний організатор із Чикаго, прихильник руху звільнення від безладу - clutterfree.

"Так, справді, свята - це радісна пора, проте, цей період між Днем подяки і Новим роком, мабуть, є одним із найбільш напружених періодів у році для усіх нас", - каже вона.

Ось чому витратити тиждень після Різдва на звільнення від безладу дійсно допомагає вам відновитися і влаштувати детоксикацію організму від галасу і суєти свят.


Фото: vsyako-razno.ru

"Це дуже символічно – ми повинні набратися сил для нового старту. Ми всі мусимо перегорнути сторінку календаря і почати нове життя. Для тих, хто продовжує перебувати на роботі, - зазначає Флейшман, - телефон припиняє дзвонити, зменшується кількість ділових зустрічей. Реальна робота, насправді, приходить в ступор. Зникають причини продовжувати відмовляти собі у наведенні ладу у власних справах і помислах".

Крім того, у наші дні, коли співробітники часто змушені працювати більше і довше, краща організація роботи може бути реальною конкурентною перевагою.

Член-директор NAPO Industry Марія Дікстра каже, що американці витрачають в середньому від 6 до 12 тижнів в рік у пошуках потрібних їм справ і речей в своїх офісах і будинках.

"Тільки уявіть собі, якби ви могли вийти з-під влади цього безладу і витратити цей час, допомагаючи вашій компанії будувати бізнес і в кінцевому підсумку, розвиваючи власну кар'єру", - каже Флейшман, яка працювала в галузі зв'язків з громадськістю та маркетингу, перш ніж вирішила заснувати свій власний бізнес – фірму професійної організації.

Краща організація роботи може бути реальною конкурентною перевагою

"Кожна хвилина на рахунку, якщо йдеться про те, що потрібно приємно вразити боса, колег чи клієнтів. На роботі ми прагнемо зарекомендувати себе добре обізнаними, вмілими експертами. Ми постійно оцінюємо, обмінюємося чи реагуюємо на інформацію. Вміння швидко отримати інформацію або відшукати її може допомогти вам піднятися на вершину і мати ясність думки і творчості, щоб продемонструвати максимальну продуктивність", - додала Флейшман.

А як виглядають справи, коли ми повертаємося з роботи додому? Синтія Івер, головний редактор OrganizedHome.com і автор книги "Керівництво повного ідіота щодо прискореної самоорганізації", припускає, що ми використовуємо цей тижневий період між святами для того, щоб зробити крок назад і задуматися про наші звички і як добре вони нам допомагають у домашніх справах.

Івер каже, що дуже важливо пам'ятати про те що існують різні типи особистостей.

"Організація" - це те, що добре працює для вас. Є тип людей – "файлери" - люди, які люблять створювати власні папки. Вони прагнуть до того, шоб знати, де що знаходиться. "Пайлери" це ті, хто бажає накопичувати і бачити свої речі. "Денайери" складають мішки документів і заштовхують їх подалі у шафу. Одні замість питання "Як воно виглядає?" найперше запитають "Як воно працює?" Пізнай самого себе і придумай власне рішення проблеми, яке відображатиме, хто ти є насправді, - каже Івер. - Зрештою, "десь воно тут щойно було", є дуже часто вживаною фразою в англійській мові".

Зменшення безладу також може підвищити ваш рівень життя. "Скільки разів вам доводиться йти до магазину, щоб купити річ, яку ви не можете знайти?" - запитує Флейшман.

"Але прибирання і викидання непотребу також може приносити гроші, - додає Івер.- Це дуже реальне і веселе заняття, яке може перетворити ваш безлад в готівкові гроші".

Є можливість отримувати податкові вирахування, жертвуючи непотрібні речі некомерційним організаціям. Через Amazon Trade-In Program можна відправляти непотрібні книги, DVD, відеоігри і музику стороннім продавцям в обмін на подарункові карти. Навіть виробники комп'ютерів, наприклад Apple, пропонують подарункові карти для клієнтів, які відправляють їм старі iPhone, IPad або комп'ютери для повторного використання або переробки, якщо ці пристрої все ще мають вартісну цінність.


Фото: interiordesigningg.com

"Вести упорядковане життя означає економити час, економлячи гроші і зменшуючи стрес, - говорить Флейшман, яка також пише блоги і надає поради щодо самоорганізації і уникнення безладу. - І все це енергія, яку ви можете витратити на заняття дозвіллям, що є дуже важливим для емоційного благополуччя".

Ось деякі поради щодо зменшення безладу на робочому місці і вдома, які можуть вам знадобитися у цей святковий тиждень:

• Відсортуйте ваші матеріали. Флейшман радить переконатись, що у вас є правильні сміттєві баки, подрібнювачі, папки і маркери до ваших послуг, перш ніж почати сортування.

• Розділіть роботу на зони. Ваш офіс, будинок чи автомобіль не перетворилися на безлад протягом однієї ночі, таким чином, наводити лад потрібно також у покроковому режимі. Флейшман радить починати з робочого столу, переходити на підлогу, потім до книжкової шафи.

• Перекладайте горизонтальні файли у вертикальне положення. Якщо ви просто здуваєте пил, перекладайте папки зі столу на місце в шафі або горизонтальні у вертикальне положення. Таким чином ваші очі можуть швидко переглянути і визначити з першого погляду, що вам потрібно ще буде зробити.

• Звільніть холодильник. "Повиймайте звідти примари минулого Різдва - всі ці маленькі різноманітні банки, яловичі палички з кошика подарунків, які ніхто не бажає викидати", - радить Івер. Крім того, ця очистка також допоможе вам заощадити декілька калорій.

• "Будьте реалістичні. Якщо ви насправді виписуєте рахунки за кухонним столом, а не в домашньому офісі, купіть собі візок, який ви зможете пересувати туди, де насправді виконується робота. Якщо іграшки ваших дітей насправді живуть у сімейній спальні, а не в корзині для іграшок в дитячій кімнаті, створіть рішення для їх зберігання у спальні, - каже Івер. - Придивіться уважно до власного способу життя і організуйте себе відповідним чином".

Оригінал: CNN

Переклад: iPress.ua
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Проросійська фракція Республіканської партії програла. Тепер Україна має перемогти – Енн Епплбом
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Чортівня закінчилася і ми повинні виграти цю битву. Як відбувалося результативне голосування в Конгресі – Філліпс О'Брайен
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Рахунок за втрати під Авдіївкою. росіяни активно пробиваються для обходу лінії оборони на захід під Бахмутом – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер
Повітряно-ракетна війна. Успіхи українців та атаки росіян по цивільних об'єктах – Том Купер