RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ МЕДІА.ГОЛОВНЕ

Не літати більше соло: Соціальна революція ділових подорожей

Нове покоління онлайн-сервісів пропонує знайти супутника для подорожі літаком
На папері робоча поїздка до незнайомого міста може виглядати як прекрасна можливість сумістити бізнес із задоволенням. Але на практиці без хорошої компанії ділова поїздка може так само легко перетворитися на самітне перебування у готельному номері, розмови із обслугою та перегляд фільмів.
Не літати більше соло: Соціальна революція ділових подорожей Фото: luxodia.ru

Проте, з’являється нове покоління онлайн-сервісів, яке намагається це змінити, обіцяючи перетворити ділові поїздки в більш корисний і соціальний вид дозвілля шляхом пошуку для мандрівників подібних їм професіоналів-однодумців на час перебування у літаку або безпосередньо на місці призначення.

Planely пропонує послуги із пошуку супутників для користувачів авіарейсів з метою зробити години, проведені у повітрі, більш приємними.

"Повітряні подорожі є одними із найнудніших і нецікавих для клієнтів", -  каже Нік Мартін, генеральний директор і засновник компанії Planely, яка працює вже впродовж півтора року.

"Цю подорож слід зробити більш соціальною та розкрити її так, аби ми могли використовувати і розвивати навички і здібності один одного в той час, як ми подорожуємо – тоді така подорож буде корисною для обох сторін", - додає він.

Користувачі Planely надають інформацію із своїх профілів Facebook або LinkedIn, компанія потім використовує алгоритм для отримання найкращих пропозиції для мандрівників, які мандрують по тому ж маршруту. Користувачі сервісу можуть вступити в контакт з допомогою електронної пошти з потенційними партнерами на свій рейс, або з тими, з ким вони бажають продовжити подорож під час пересадки на відповідному аеродромі.

Мартін розповів, що служба виявилась популярною серед туристів, які мандрують на великі події та заходи - конференції або музичні фестивалі - це дає їм можливість налагодити відносини з аналогічно налаштованими учасниками ще до прибуття. Також послуга виявилась привабливою для частих одиноких бізнес-мандрівників, які шукають компанію під час своєї подорожі.

"У нас є безліч інших людей, які просто завантажують до системи дані своїх рейсів на всяк випадок, аби мати хоч якийсь шанс провести час у більш соціальний спосіб", - сказав він.

Satisfly використовує іншу модель, дозволяючи своїм пасажирам вказувати свої побажання щодо ідеального партнера на час польоту. "Ми можемо задовольнити побажання усіх пасажирів", - розповів співзасновник і головний виконавчий директор компанії Серджіо Мелло.

Пасажири вибирають один з чотирьох профілів свого бажаного сусіда: опція "приватне життя" надає більше можливостей для роботи або відпочинку, опція "товариська розмова" пропонує можливості порозмовляти про бізнес, або на більш загальні теми.

Служба використовує профілі мандрівників у соціальних медіа та інформацію на них із бази даних авіакомпанії, щоб знайти їм супутника, потім відправляє лист-повідомлення перед вильотом, щоб вказати причину вибору саме того чи іншого партнера на сусіднє місце.

Satisfly на даний час доступний тільки на рейси AirBaltic, де компанія пропонує свої послуги з червня, але незабаром буде пропонувати себе і на інші рейси, розповів Мелло.

За його словами, зворотній зв'язок був позитивним, близько 60% користувачів сервісу вибирають опцію "товариська розмова" на свій рейс, решту вибирають "легкий чат", а не "ділову розмову".

"До цього часу не було подібної послуги щодо вибору сусіда на свій рейс. Таким чином, той факт, що відтепер це можливо, є значним кроком вперед", - додає Мелло.

Для жінок, які шукають компанію після прибуття до місця свого призначення, компанія Maiden Voyage пропонує жінкам бізнес-туристам можливість зустрітися у дорозі з іншими жінками-керівниками.

"Я завжди думаю про ділову поїздку як про хорошу можливість взяти невелику перерву, - розповідає головний виконавчий директор Каролін Пірсон. - Проте, самотня жінка, яка потрапляє в нове місто, навряд чи зможе отримати від цієї подорожі найкращі враження в плані відвідання прохолодних барів та місць, де можна відпочити".

Діловій жінці часто доводиться боротися з небажаною чоловічою увагою, якщо вона мандрує наодинці, а підтримка нового компаньйона у поїздці може стимулювати її отримати більше від свого перебування у новому місці.

"Моя кінцева мета - звільнити їх і дозволити їм зустрітися з іншими жінками, і просто вийти повечеряти", - сказала Пірсон.

2 000 учасників цієї послуги представили інформацію про себе для Maiden Voyage, це дозволить успішно створити профіль їх інтересів для того, щоб успішно підібрати їм відповідного супутника. Деякі жінки також використовують цей сервіс, щоб налагоджувати контакти і допомагати жінкам, які відвідують їх власне місто.

AirBaltic не єдина авіакомпанія, яка починає активно діяти у цьому напрямку. Безкоштовна послуга "meat and seat" від KLM дає пасажирам можливість ділитися своїми профілями Facebook або Linkedin з іншими попутниками, які беруть участь у цій програмі.

Учасники можуть вибрати будь-кого, хто виглядає як цікавий сусід, вибравши місце поряд з ним на карті місць у літаку. І якщо ідея товариської подорожі раптом їх перестане влаштовувати, завжди є можливість відмовитися і видалити деталі зі служби і пересісти на інше доступне місце.

Оригінал: The Economist

Переклад: iPress.ua

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

06 09 2012 14:47
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ