Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вуха стають черговою метою після очей

Вуха стають черговою метою після очей
Фото: hostingkartinok.com
Корпорація Google націлилася на очі споживачів зі своїми окулярами Google Glass, а Samsung Electronics вирішила завоювати їхні зап'ястя зі своїм розумним годинником Galaxy Gear. Натомість, корпорація Iriver прагне під'єднати до інтернету іншу частину людського тіла: вухо.

Минулого місяця Iriver випустила у продаж у США гарнітуру із сенсором розміром з драже Tic-Tac, що світить у вухо та відстежує серцевий ритм користувача, а також відстань, яку він проходить за день, швидкість пересування пішки та кількість спалених калорій. Стартап Looxcie продає камеру, що чіпляється за вухо. Тим часом інші пристрої, що або вставляють у вухо, або чіпляють за нього вже запатентували такі корпорації як Intel та Samsung. Їх розробляють також дослідники у Массачусетському технологічному інституту та Університеті Кейо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оновлені Google Glass отримали функції музичного плеєра

Ґаджети, які можна носити на собі, неминуче стануть популярними, оскільки споживачі шукають додаткові способи, як користуватися новими технологіями у повсякденному житті, і такі великі компанії, як Google та Apple, вступають у цю гру, маючи шанси, за оцінками IHS Global Insights, збільшити цей ринок у понад три рази до близько 30 млрд. доларів (до 2018 року). Як стверджує WinterGreen Research, ринок самих лише ґаджетів для вух повинен досягти 1,84 мільярда доларів до 2016 року. "Розташування ґаджету у вусі має свої вигоди у порівнянні з очима чи зап'ястком, особливо у випадку використання додатків для фітнесу та моніторингу стану здоров'я, тому що кровоносні судини у вусі дають змогу робити більш точні біометричні виміри," - каже Овен Квон, віце-президент Iriver USA.

Фото: xn--80ajoghfjyj0a.xn--p1ai 

"Голос все одно є найбільш поширеним засобом спілкування, так що ґаджети, які можна буде носити, матимуть найбільший потенціал, якщо їх можна буде вставляти у вухо, - каже С'юзен Юcтіс, аналітик з WinterGreen. - Ґаджети для вуха за своєю природою повинні мати змогу розпізнавати голосові команди та програвати музику".

Вісім пристроїв

Нові продукти, як такі, що випустили Iriver, Looxcie та Valencell, зондують ґрунт у пошуках нової ніші на ринку ґаджетів для носіння. Пристрій ON від Iriver за 200 доларів носять на шиї під потилицею з під'єднаними навушниками. Google Glass почнуть продавати наступного року, і, ймовірно, на нього буде попит серед корпоративних споживачів. Розумний годинник Galaxy Gear від Samsung продають вже з 25 вересня, але він отримав неоднозначні відгуки.

Як вважає Майк Пейн, директор дослідної лабораторії дизайну в Intel Labs, у найближчі роки кожен споживач, можливо, носитиме на собі від трьох до восьми ґаджетів - на додаток до телефону, планшету та ноутбука.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google у США відкриває власну мережу магазинів

"Ми носитимемо ґаджети на всіх частинах тіла", - сказав Пейн. Як вважає ABI Research, ринок пристроїв для носіння повинен зрости до 2018 року до 485 мільйонів проданих штук на рік.

Виробники досі намагаються визначити, які види пристроїв будуть найпопулярнішим серед споживачів і яке вони матимуть призначення - і на ґаджети для вуха роблять високі ставки.

Чіткіший зворотній зв'язок

Ґаджети для вуха, окрім того, що вони даватимуть точнішу біометричну інформацію, можуть набагато краще розпізнавати голосові команди своїх користувачів завдяки кістковій провідності - до них буде доходити голос їхнього власника через череп - і вони відповідатимуть йому просто у вухо. Більше того, люди вже звикли носити бездротові Bluetooth-гарнітури та слухові апарати, так що, можливо, це допоможе ґаджетам для вуха швидко стати популярними.

"Ми хочемо зараз запровадити не просто новий концепт, а продукт, що буде мати найкращі функціональні характеристики, - сказав в інтерв'ю Овен Квон з Iriver. - Ми відкриваємо цілком нову категорію пристроїв".

Камери для вух Looxcie's HD and the LX-3.

Бігун, наприклад, можна під'єднати Iriver ON до свого смартфону та вставити навушники у свої вуха. Під час бігу пристрій фіксує частоту ударів серця користувача, кількість спалених калорій, загальний час бігу та інші показники - і весь цей час у навушниках чути музику. Система голосового зворотного зв'язку повідомляє користувачів, у якій зоні серцевого ритму вони перебувають, і чи вони досягли своїх цілей щодо спалювання калорій. Дані передаються також у додаток на смартфоні у режимі реального часу, щоб потім їх можна було вивчати.

Невидимий ґаджет

"Вухо було однією з перших частин тіла, куди ми вставили ґаджети для носіння, - сказав Шон Медден, виконавчий директор консалтингової компанії Ziba Design. - У цьому місці пристрої дуже легко приживаються".

Ґаджети для вуха відрізняються також від Google Glass чи Galaxy Gear тим, що можуть бути майже непомітними, і ця властивість могла б стати привабливою для людей, що не хочуть, щоб їхні пристрої привертали увагу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Покупці масово повертають "розумні годинники" від Samsung

"Зараз є тенденція - ховати ґаджети, - сказав Джон Едсон, президент консалтингової компанії Lunar. - Вухо є добрим місцем, щоб приховати електроніку".

Це означає, що ґаджети для вуха захоплять велику частку дедалі більшого ринку пристроїв для носіння, з'єднаних з інтернетом. Дослідницька компанія WinterGreen з Лексінгтона, штат Массачусетс, вважає, що на ґаджети для вуха припадатиме 23% ринку усіх ґаджетів для носіння у 2016 році, у порівнянні з 3% 2012 року.

Як завоювати ринок

Кинути виклик Samsung та Google, авторитетним компаніям, що мають фору на ринку, буде нелегко. За даними WinterGreen, серйозних компаній, що виробляють пристрої для носіння, є 225, але лише дев'ять з них мають істотну частку на ринку. І навіть найбільші компанії ще не випустили хоча б один дуже успішний продукт.

"Ми зараз перебуваємо на етапі "Золотої лихоманки" - всі чули, що є якесь золото, і біжать зайняти для себе місце, але ніхто досі його не знайшов, - сказав Роджер Ентнер, аналітик Recon Analytics. - Samsung намагається зробити розумний годинник, але він посередній. Є сотні компаній, що намагаються зробити те саме". За його словами, вага і короткий час автономної роботи є основними перешкодами у створенні життєздатних пристроїв для носіння.

Фото: gadget-explorer.com 

Перші експерименти з пристроями для вуха починалися в університетах та корпоративних лабораторіях. У 2005 році Intel запатентувала "тактильного кінестетичного помічника", який може включати у себе наперсток, що може сканувати слово на сторінці і відправляти пошуковий запит, та навушник, через який можна почути відповідь, наприклад, словникове визначення слова. У 2007 році Samsung запатентувала пристрій для вуха для вимірювання біологічних сигналів, зокрема, температури, дихання та пульсу.

Ознаки життя

Тим часом, дослідники з Кембриджа, а саме, Массачусетського технологічного інституту, створили прототипи монітора основних фізіологічних показників, що знаходиться за вухом та вимірює частоту серцевих скорочень і частоту дихання. Дослідники Університету Кейо з Японії створили пристрій для вуха, що відстежує споживання їжі за допомогою вбудованого мікрофона, що прислухається до звуків жування та відригування.

Тепер ці пристрої починають з'являтися у великих кількостях у продажу. Looxcie випустила свою першу відеокамеру, що чіпляється за вухо, у 2010 році, і хоча й вона стала пропонувати різноманітні альтернативні способи кріплення своїх камер, що коштують від 100 доларів - на голові або прищепці, що чіпляється до бейсболки - кріплення на вухо залишається одним з найпопулярніших серед чоловіків, - каже засновник компанії Ромулус Перейра. За його словами, продаж компанії зростав щороку удвічі протягом останніх трьох років, хоча й він відмовився розповісти про нього детально.

Приклади для наслідування

"Вуха - це дуже зручне місце, тому що вони є тією частиною тіла, що нахиляється та повертається у той бік, куди ви дивитеся, - сказав Перейра.  - Життя часто вимагає мати вільними обидві руки. Окуляри і браслети стали прикладами для наслідування усіх на ринку ґаджетів для носіння. За ними піде ціла маса різних речей".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перший смартфон із гнучким екраном від Samsung продаватимуть лише у Кореї

Заснована трьома інженерами у 2006 році, компанія Valencell є ще одним стартапом, що має на меті представити масу пристроїв для фітнесу та контролю за станом здоров'я, які треба буде вставляти у вуха.

Фото: in.news.yahoo.com

Компанія створила сенсорний модуль невеликого розміру, який вона вставлятиме у навушники і який вимірюватиме показники кровообігу, підсвічуючи вухо. Вона вже підписала ліцензійну угоду на користування цієї технологію з Iriver та очікує, що в неї найближчим часом з'являться інші клієнти. Valencell, як розповідає її президент Стівен ЛеБоф, прогнозує, що за перший рік вона продасть сенсори для понад 100 тис. готових пристроїв.

"Вухо - це дивовижний орган, - сказав ЛеБоф. - У вусі можна виміряти все, що має значення".

Переклад: iPress.ua

Оригінал: Bloomberg.

Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ