RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

65% людей віком від 16 до 24 років вважають, що витрачати на подорожі важливіше, ніж на освіту

В компанії Booking.com дослідили, як подорожують ті, кому зараз до 24 років
65% представників так званого "покоління Z" (людей віком від 16 до 24 років) вважають подорожі та дослідження світу найважливішими в контексті витрачання грошей.
65% людей віком від 16 до 24 років вважають, що витрачати на подорожі важливіше, ніж на освіту

60% вважають найважливішою витратою освіту, 60% переконані, що найважливіше − відкладати на перший внесок на власне житло, а 51% − заощаджувати на пенсію, показало дослідження Booking.com, інформує Lonely Planet.

За даними дослідження, третина представників покоління Z (33%) надають перевагу подорожам на самоті, а ще 34% планують соло-мандрівку в найближчі 10 років. 

54% опитаних кажуть, що їхній вибір місця для подорожі залежить від того, який вплив на довкілля матиме їхня мандрівка, а 56% за можливості зупиняться в екологічно чистому помешканні. 

37% представників покоління Z хочуть займатися волонтерством під час подорожей.

Раніше, науковці, що вивчають мозок, дійшли висновку, що люди не стають повністю "дорослими", доки їм не виповниться щонайменше 30 років.

 

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

16 07 2019 13:00
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ