Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

До 2017 року найбільше витрачатимуть на мобільну рекламу США, а найменше – Азія, - прогноз

До 2017 року найбільше витрачатимуть на мобільну рекламу США, а найменше – Азія, - прогноз
Фото: micgadget.com
За прогнозом аналітичного агентства Gartner, ринок мобільної реклами у 2014 році сягне $18 млрд і продовжить своє зростання у наступні роки.

Агентство Gartner повідомило, що більшу частку витрат становитиме вартість банерної реклами. Водночас найбільшими темпами до 2017 року зростатимуть витрати на відеорекламу.

Директор дослідницьких програм у Gartner Стефані Багдасарян зазначила: "Впродовж наступних років зростання обсягів ринку реклами у мобільних додатках уповільниться, оскільки нові веб-сайти та мобільні додатки з'являються швидше, ніж бренди, які потребують реклами на екранах мобільних пристроїв. Збільшення кількості рекламного місця випереджатиме попит".

Тим не менш, за прогнозами експертів, зростання триватиме завдяки дедалі більшій зацікавленості рекламодавців мобільним сегментом ринку.

Вже зараз, йдеться у повідомленні Gartner, категорія реклами на мобільних пристроях є найбільшою, і вона продовжить зростати впродовж наступних років.

На думку аналітиків, завдяки зростанню популярності і збільшенню ринка планшетів, до 2017 року збільшиться частка відео- та аудіореклами. Також завдяки функції геотегування у мобільних пристроях зацікавленість  локальних рекламодавців мобільною рекламою зросте.

Витрати на мобільну рекламу до 2017 року зростуть в усіх регіонах світу. Найбільше рекламодавці витрачатимуть на рекламу у Північній Америці, де ринок мобільної реклами є найбільш розвиненим.

Дещо нижчими стануть витрати на мобільну рекламу у Західній Європі та у Японії та Південній Кореї, де ринок є перенасиченим. Із поширенням мобільних пристроїв зростатиме ринок мобільної реклами у країнах, що розвиваються - у Латинській Америці, Східній Європі, Близькому Сході та в Африці.

За матеріалами Gartner

Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл
Коаліція лиходіїв. Напад Ірану на Ізраїль – лише одна кампанія в набагато більшому конфлікті – Еліот Коен
Коаліція лиходіїв. Напад Ірану на Ізраїль – лише одна кампанія в набагато більшому конфлікті – Еліот Коен
Подвійні стандарти Сполучених Штатів у захисті союзників. Як створюються передумови для розповсюдження ядерної зброї – Філліпс О'Брайен
Подвійні стандарти Сполучених Штатів у захисті союзників. Як створюються передумови для розповсюдження ядерної зброї – Філліпс О'Брайен
Союзники можуть збивати дрони та ракети націлені на Ізраїль на території інших країн. Тоді чому це не можна робити для України?
Союзники можуть збивати дрони та ракети націлені на Ізраїль на території інших країн. Тоді чому це не можна робити для України?
Захід дуже сильно облажався. Україні бракує пілотів для F-16 та ППО для захисту електростанцій – Том Купер
Захід дуже сильно облажався. Україні бракує пілотів для F-16 та ППО для захисту електростанцій – Том Купер
Республіканська партія – партія путіна. Поглинання її росіянами – чи не найуспішніша операція впливу в історії – The Bulwark
Республіканська партія – партія путіна. Поглинання її росіянами – чи не найуспішніша операція впливу в історії – The Bulwark