Економія на шпильках: науковці радять ходити на шопінг на підборах
Як пишуть Вести.ru, експерти з Університету Брігама Янга (США) вважають, що поїздка на ескалаторі на одній нозі або шопінг відразу після занять йогою будуть мати той самий ефект.
За словами вчених, споживачі, які мають підвищене відчуття рівноваги, більш схильні грунтовно обдумати і зважити всі варіанти, щоб в результаті придбати не найдешевший, але й не найдорожчий продукт.
"Якщо ви - людина, яка смітить грошима, можливо, вам слід замислитися про те, щоб ходити за покупками на підборах", - говорить автор дослідження Джеффрі Ларсон, професор маркетингу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уся правда про шопінг-терапію: вона працює навіть тоді, коли ми не витрачаємо гроші
Ларсон і його колега, професор Даррон Білльтер, вважають, що майже все, що змушує розум концентруватися на балансі, впливає і на витрачені гроші. Для підтвердження цього вони провели серію експериментів, в яких балансування супроводжувало споживчий досвід.
Добровольцям, які брали участь у дослідженні, доводилося робити покупки через інтернет-магазин nyfashion.com.ua, гойдаючись на стільці, відповідати на питання про продукти, стоячи на балансувальному диску, і обирати принтер, стоячи на одній нозі. Такі експерименти є частиною нової галузі, яка вивчає співвідношення між фізичними відчуттями і прийняттям рішень.