Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Готель, площу та пасажирський термінал на Харківському вокзалі здадуть у приватну оренду

Готель, площу та пасажирський термінал на Харківському вокзалі здадуть у приватну оренду
Фото: з вільних джерел
Привокзальну площу, пасажирський термінал та готель на Харківському вокзалі планують передати в концесію - це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів держвласності у тимчасове користування приватним підприємствам. За попередніми оцінками, вартість непрофільних активів складає понад 10 млрд гривень.

Про це на залізничному вокзалі у Харкові заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час представлення Todolist - плану змін у сфері інфраструктури та транспорту до кінця 2019 року, впродовж 2020 року та наступних 5 років, повідомляє "Громадське". 

За його словами, оренда або продаж майна, яке не використовується залізницею, а також концесія окремих об’єктів може стати джерелом додаткових коштів для переобладнання потягів та покращення рівня сервісу "Укрзалізниці". 

"Ми плануємо наші непрофільні активи продавати, а, наприклад, вокзали і стратегічні речі здавати в концесії для того, щоб їх можно було краще утримувати. Держава і Укрзалізниця від цього тільки виграє, тому що буде отримувати прибутки, а не збитки", - зазначив міністр інфраструктури.

Голова правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов додав, що для "УЗ" це змога "зняти дуже важкий тягар, пов’язаний з утримуванням цих великих соціальних об’єктів". 

За словами Кравцова, впродовж трьох років вокзальні комплекси мають вийти в нульовий баланс для того, щоб згодом вони почали приносити прибуток. 

"Зважаючи на кількість площ та обсяг, то це можуть бути сотні мільйонів гривень на рік", - спрогнозував Кравцов. 

"По вокзалам ми з президентом мали місяць назад зустріч з однією з найбільших корпорацій в ОАЕ. І вони дуже зацікавлені в таких проектах. І вони взагалі не розуміють, чому ми до сих пір це не розвивали", - додав Криклій. 

Отриманий прибуток планують витратити, зокрема, на оновлення потягів. Так, середній вік локомотивів складає понад 40 років, рівень зношеності вантажних і пасажирських вагонів - понад 85 %. 

Читайте також: Пасажиропотік аеропорту "Харків" у жовтні виріс на 70%

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом