"METRO Cash & Carry" виграла тендер на постачання продуктів для армії
Про це повідомив у своєму Facebook заступник міністра економіки Максим Нефьодов, який є ідейним натхненником переведення держзакупівель на електронні торги.
Тендер Міноборони проводили за принципом редукціону (на пониження), тому зі стартовою ціною 3,24 млн гривень переможець запропонував 2,15 млн гривень.
"Уперше перемогла "нікому невідома" компанія METRO Cash&Carry Ukraine, яка до появи електронних закупівель ніколи не була "достатньо кваліфікованою", щоб постачати продукти - ці тендери завжди вигравали якісь ФОПи", - зазначив Нефьодов.
Фото: facebook.com/max.nefyodov
Як зазначила прес-служба Міноборони за попередніми результатами електронного редукціону вартість набору продуктів на 1 військовослужбовця на базі на добу буде 42,39 грн, а на кораблі 44,41 грн. при збереженні калорійності, асортименту та каталогу.
"Попередня вартість до 31.12.2015 - 57,24 грн на базі та 59 грн на кораблі", - сказано у повідомленні.
Завдяки системі електронних державних закупівель Prozorro на медичних тендерах вдалося зекономити понад 16%, або майже 11 млн гривень.
Зазначимо, що під час експерименту, який проводять у Міноборони, закупівлю продуктів відокремили від послуг харчування. При цьому пілотний проект передбачає приготування їжі з куплених продуктів військовими кухарями. У майбутньому заплановано закуповувати і ці послуги, але на рівні не міністерства, а одного міста чи району.