Номер Charlie Hebdo із пророком Мухаммедом на обкладинці приніс журналу €10 млн
Ці кошти для видання дуже доречні, адже у грудні минулого року журнал не знав, як платити зарплату співробітникам, повідомляє Le Figaro.
Тираж нового номера тижневика, який вийшов 14 січня, склав 5 млн примірників. Ціна друкованої версії - €3.
Число передплатників журналу зросло з 7 до 120 тис чоловік, багато з них зробили це, щоб підтримати журнал і висловити солідарність жертвам ісламістів.
Крім того, 20 тис примірників у сатиричного тижневика придбала авіакомпанія Air France, сплативши повну вартість журналу, хоча, як правило, користується знижками при закупівлі преси.
Крім цього, журнал отримав значну суму завдяки приватним пожертвам.
Зокрема, благодійна організація Presse et pluralisme заявила, що за середу отримала пожертви на користь Charlie Hebdo на загальну суму приблизно €1,4 млн від 21 тис осіб.
Як повідомляв iPress.ua, новий номер Charlie Hebdo вийшов накладом 3 млн примірників, на його обкладинці - карикатура на пророка Мухамеда, який тримає в руках табличку з написом "Je suis Charlie" ("Шарлі — це я"), над ним розміщено надпис "Tout est pardonné" ("Все пробачено").
Номер випустили на шести мовах, включно з англійською, арабською та турецькою. Його можна також знайти в інтернеті.
В останньому числі журналу зібрали роботи усіх загиблих журналістів. Першу сторінку опублікували у французькій пресі до виходу у світ самого номера.
Через великий ажіотаж наклад журналу збільшили до 5 млн.
Рішення Charlie Hebdo опублікувати нову карикатуру на пророка викликало критику в ісламському світі і чергові погрози на адресу журналістів видання з боку ісламістів.
Нагадаємо, 7 січня троє озброєних людей напали на редакцію сатиричного журналу Charlie Hebdo в Парижі, загинули 10 журналістів і двоє поліцейських.